Vad fick dig att le idag?

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
18643422.jpg

Världens underbaraste lilla stridsgris :kär Vad skulle jag göra utan dig?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
20 dagsböter a 15 uero=300=2900kr. men akta dej att köra fortare för det blir dyrare o dyrare!!*S* o stanna inte utanför nån pizza, dom tog oss precis när vi stannat, visste inte om att dom var efter, krim i en orginal v40 typ 98a.

Här går det ju efter inkomst, = fattig student som mig = nästans gratis. En av farsans vänner fick 860€ för 128kmk/h på 90-väg, tror jag det var, alltså 8400kr ungefär. Var ju nån rik jävel som hade fått 20k € också har jag för mig, stod i tidningen...

Däremot skall man ju lyckas för att åka dit på åland, inga fartkameror, inte mycket poliser, bara man inte gasar i stan (inte för att jag lever som jag lär...), sen har dom ju ett par tre standard ställen, men dom kan man ju utantill...

Kia

Guest
Log när jag kom ut till bilen och såg att min man hade skrapat även rutorna på min bil när han åkte. Så jag slapp stå och göra det när jag körde barn till dagis. :)

Dominator-Rocks

Guest
Log när jag kom ut till bilen och såg att min man hade skrapat även rutorna på min bil när han åkte. Så jag slapp stå och göra det när jag körde barn till dagis. :)

Vad är det för jävla karl du har fått tag på :va

Diskar, städar, skrapar rutor, snart föder han väll barn också :mad:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Underbart klart soligt väder. En kopp kaffe, och en spinnande katt i knä,utsikt över Billingen och dagen kunde inte ha startat bättre...:) tyst o stilla och inga störande grannar (läs barnskrik).

Min lagar bara mat men han e svensk :D Diskar gör väl diskmaskinen :va

Last edited:

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Här går det ju efter inkomst, = fattig student som mig = nästans gratis. En av farsans vänner fick 860€ för 128kmk/h på 90-väg, tror jag det var, alltså 8400kr ungefär. Var ju nån rik jävel som hade fått 20k € också har jag för mig, stod i tidningen...

Däremot skall man ju lyckas för att åka dit på åland, inga fartkameror, inte mycket poliser, bara man inte gasar i stan (inte för att jag lever som jag lär...), sen har dom ju ett par tre standard ställen, men dom kan man ju utantill...

Jag har för mig att jag läste någon notis för ett antal år sedan att Nokias VD har fastnat i en fartkontroll och åkt på motsvarande närmare en halv miljon svenska kronor i böter. Då kan man kanske hålla sig för skratt. :yoparty

Gabor

Guest

Du sa det själv, en karl. :D

Vi riktiga män förstår sig på kvinnor och hur de fungerar. Fixar man så de mår bra , är lyckliga , tacksamma och utvilade, då blir det mycket *ligga*.:tungan

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj

Vi riktiga män förstår sig på kvinnor och hur de fungerar. Fixar man så de mår bra , är lyckliga , tacksamma och utvilade, då blir det mycket *ligga*.:tungan

Haha.. det där var fan kul! Det finns ingen som gör det, inte ens de själva :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag har för mig att jag läste någon notis för ett antal år sedan att Nokias VD har fastnat i en fartkontroll och åkt på motsvarande närmare en halv miljon svenska kronor i böter. Då kan man kanske hålla sig för skratt. :yoparty

En halv miljon för honom är kanske som 5000 för "oss", så då bör det väl inte vara några problem att hålla sig för skratt? :)

Idag ler jag stort för att det för en gångs skull känns som riktig vinter! Stora vita flingor singlade ner igår kväll och idag vaknade man upp till ett vitt vinterlandskap, klarblå himmel och strålande sol. Härligt med tanke på att vintern för övrigt varit en lång höst med bara grå himmel, regn och blåst. Är vintern så här som idag får det gärna vara vinter! Men... Det får ju gärna bli riktig vår också snart, så man kan ta ut hojen. :)

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)

Eller så sumerar man det med en förkortning "KGT"=Kåt,glad,tacksam :lol
som är ett mantra för Ungrare:D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar