*JIMPA*
Legitimerad spökjägare
MÅndag!!
Världens underbaraste lilla stridsgris Vad skulle jag göra utan dig?
20 dagsböter a 15 uero=300=2900kr. men akta dej att köra fortare för det blir dyrare o dyrare!!*S* o stanna inte utanför nån pizza, dom tog oss precis när vi stannat, visste inte om att dom var efter, krim i en orginal v40 typ 98a.
PB? Eller ST?
Log när jag kom ut till bilen och såg att min man hade skrapat även rutorna på min bil när han åkte. Så jag slapp stå och göra det när jag körde barn till dagis.
Vad är det för jävla karl du har fått tag på
Diskar, städar, skrapar rutor, snart föder han väll barn också
Underbart klart soligt väder. En kopp kaffe, och en spinnande katt i knä,utsikt över Billingen och dagen kunde inte ha startat bättre... tyst o stilla och inga störande grannar (läs barnskrik).
Min lagar bara mat men han e svensk Diskar gör väl diskmaskinen
Så gör min karl med
Även om han inte är ungrare
Här går det ju efter inkomst, = fattig student som mig = nästans gratis. En av farsans vänner fick 860€ för 128kmk/h på 90-väg, tror jag det var, alltså 8400kr ungefär. Var ju nån rik jävel som hade fått 20k € också har jag för mig, stod i tidningen...
Däremot skall man ju lyckas för att åka dit på åland, inga fartkameror, inte mycket poliser, bara man inte gasar i stan (inte för att jag lever som jag lär...), sen har dom ju ett par tre standard ställen, men dom kan man ju utantill...
Du sa det själv, en karl.
Vi riktiga män förstår sig på kvinnor och hur de fungerar. Fixar man så de mår bra , är lyckliga , tacksamma och utvilade, då blir det mycket *ligga*.
Jag har för mig att jag läste någon notis för ett antal år sedan att Nokias VD har fastnat i en fartkontroll och åkt på motsvarande närmare en halv miljon svenska kronor i böter. Då kan man kanske hålla sig för skratt.
Du sa det själv, en karl.
Vi riktiga män förstår sig på kvinnor och hur de fungerar. Fixar man så de mår bra , är lyckliga , tacksamma och utvilade, då blir det mycket *ligga*.
Eller så sumerar man det med en förkortning "KGT"=Kåt,glad,tacksam
som är ett mantra för Ungrare
Kan även deffinieras som:
"En lycklig kvinna är en Lydig kvinna."...
Å jag ler när min kvinna är lycklig.
Hur intressant är ligga när ni gett bort taskorna?Du sa det själv, en karl.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|