Vad fick dig att le idag?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Gick mest och mös hela dagen igår, sommaren är på G - solen värmde gott, man märkte att alla kände samma-lika och det var ett dämpat, lätt avstannat Västerås centrum man traskade genom igår förmiddag.
Onormalt tyst, fågelkvitter och för en gångs skull inte halv orkan från Mälaren, så värmen från solen gjorde sitt.

Svårt att hålla tillbaka glädjen som bubblar upp då..

/J

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag log när jag fick MVG på ett prov på moms, marginal och pålägg :tummenupp :yoparty

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag log idag...fortfarande faktiskt för jag åt en sån god lunch. En rejäl tallrik med pasta och lax och vitvinsås och sen slank det ner några pannkakor med hallonsylt efteråt. Är sååå mätt och glad.!! :)

Tackar...tackar!!

TommyGun

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2007
Hoj
Kawasaki ER6-f -06
Första mc-turen

Tog första mc-turen för i år till jobbet.
Har bara kört mc:n från säljaren och hem i höstas i regn, mörker och kyla. Och den gången var första gången efter uppkörningen i september.

Satan vilken känsla det var. Och vad hård man känner sig i ett svarta skinnkläder :yoparty

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Efter att ha varit borta från ett speciellt gym återvände jag idag för ett spinningpass och det var min favoritinstruktör alla katagorier som höll i det - Roffe!!

Gothmog

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Bandit 1200S 2004
Jag log när jag var borta i verkstaden hos "Buspojke" (på SH) och krängde på ett nytt bakdäck alldeles själv :tummenupp Andra däckkrängningen i mitt liv, fast framdäcket fick Buspojke hjälpa mig med :) 15 mil gammla Pilot Power (orginal från en r6) för 2000 spänn :yoparty den prislappen fick mig att le lite också :) :tummenupp

Hoppas bara inte framdäcket är ett av dessa?
http://www.bike.se/content/1957/

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Min underbara jogging/promenad igår i ett naturresevats område en bit från där jag bor. Som dessutom gav träningsvärk. Vädret var helt underbart och småspringa upp för en brant klippa för att sen stå och kolla ut över vattnet när solen speglar sig, helt underbart!!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Min underbara jogging/promenad igår i ett naturresevats område en bit från där jag bor. Som dessutom gav träningsvärk. Vädret var helt underbart och småspringa upp för en brant klippa för att sen stå och kolla ut över vattnet när solen speglar sig, helt underbart!!

Det finns en hel del primater att titta på i Slöddetälje va? :D

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) log när min planerare ringde och bad och då menar jag BAD och tiggde att jag ska jobba 3 extra nätter nu och sen mina ordinarie 5 :)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Desperata "attention whores" får mej att dra som fan på smilisarna. Ibland blir det bara för mycket, fast det är de ju bara vi andra som ser......förstås :D

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
I dag log jag eftersom...

Först fick jag en flaska vin av kunden jag byggt ett badrum hos och sen kom min kompis och lämnade en låda öl för att jag hjälpt honom lite grann att bygga om sitt kök.

Det är dom små gåvorna som gör vardagen lite roligare.

Tony

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...