Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Hela helgen
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Skönt för digSnart bott i den nya lägenheten ett halvår och stormtrivs, helt underbar. Möblerat om och flyttat upp kontoret till 2a vån
Jobbet går också helt suveränt![]()
Är det någon som har texten till låten Diesel Doris med Kenneth och the knutters?
tyvär, söker som en galning men hittar bara till ett par andra låtar...![]()
Jag har oxå sökt som en galning men inte hittat låttextenlåten hittar man ju hur lätt som helt men inte texten!!!!
precis, låten är inga problem men textfan vill inte dyka upp någonstans... du har inte en skiva av dem där låten är med? vissa band har ju texten tryckt i den där lilla boken i fodralet...
Nix skulle överraska en kompis med texten hon blev kallad Diesel Doris i helgen![]()
Men kunde inte hitta texen så hoppades att någon här på SH hade den![]()
Imorse strax innan jag vaknade så drömde jag att jag och Swedie jobbade på samma jobb. Men Swedie bannade mig från SH för att jag surfade för mycket SH på arbetstid![]()
Är det någon som har texten till låten Diesel Doris med Kenneth och the knutters?
Du har PM![]()
Imorse strax innan jag vaknade så drömde jag att jag och Swedie jobbade på samma jobb. Men Swedie bannade mig från SH för att jag surfade för mycket SH på arbetstid![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |