Nursey
Utan lem
Välkommen till livet som hundägare.
Nyblivna hundägare brukar reagera över att de situationer (ut i regn, stanna i Sverige på semestern) som de fruktade blir just de som de uppskattar.
Iof
Välkommen till livet som hundägare.
Nyblivna hundägare brukar reagera över att de situationer (ut i regn, stanna i Sverige på semestern) som de fruktade blir just de som de uppskattar.
Kändes lite underligt att gå på "Harry Potter" utan alibi.Iofmen nu var det ju jag som tvingade ut hunden..han vägrade pinka eller skita på hela promenaden för han var blööööt
(fjolla). Jag ville bara ut o leka i regnet o använde hunden som ursäkt
som att ta med kompisars ungar på barnfilmer på bio för man vill se den själv
![]()
Kändes lite underligt att gå på "Harry Potter" utan alibi.
Dock ser man bra när merparten av åskådarna är tre äpplen höga.
Det här som satt på anslagtavlan på ICA.Haha........
Kl var väl kanske 23:30 el nåt, jag och polaren skulle dra till hans garage och fixa lite med hans hoj.
Hinner åka nån km innan nån idiot bakom först drar på helljuset+övriga extra lampor som en civilsnut har för att sedan övergå till blå/rött disco.
Hinner inte ens nudda bromsen förrens nästa bil kastar sig ut framför min bil i och blockerar vägen, jag kör en volvo 740 värsting så den såg väl misstänkt ut kan ja tänka mig![]()
Poliserna springer ut med ficklampor och dragna vapen varpå den ena skriker följande:
- Stäng av tändningen och sätt händer på styret
Ja började asgarva och snutarna blev då jätteglada, skrek att dom minsann tänkte skjuta osv.
Efter det vanliga tjaffset, kolla körkort, blåsa blåsan osv så blev ja förhörd om varför ja tyckte de hela var så roligt, jag förklararde då att man inte kan göra annat när de är som att bli fast i en hollywoodfilm.
Sen påpekade ja att bagagen var full av c4 och ak5er och att ja tänkte råna swedbank imorgon varpå farbror blå tappade besinningen och lät mig åka![]()
Jag kom på att jag hade en hel kartong med Glassbåtar i frysen.
Ja jag tänkte fråga vart styret på en bil sitter men höll faktiskt tystHehehe, har du styre i din 740 så kan jag förstå varför de stoppade dig!![]()
Iofmen nu var det ju jag som tvingade ut hunden..han vägrade pinka eller skita på hela promenaden för han var blööööt
(fjolla). Jag ville bara ut o leka i regnet o använde hunden som ursäkt
som att ta med kompisars ungar på barnfilmer på bio för man vill se den själv
![]()
Enda smolket i glädjebägaren var att första killen som tog körkort i går, hämtade min dotter med bilen i gårkväll...![]()
Han går en livsfarlig balansgång, det är han medveten om
GuW->Inhyrd hitman->
![]()
<-Sommarjobbaren
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |