Lou siffer
officiellt lammkött
Sånna kör jag bil i.
Var ute och mountainbajkade nu ikväll, hittade en schyst "traktorstig" med en hel del schysta djupa gyttje hål att trampa igenom ramlade faktiskt i ett riktigt djupt...
Sånna kör jag bil i.
Var ute och mountainbajkade nu ikväll, hittade en schyst "traktorstig" med en hel del schysta djupa gyttje hål att trampa igenom ramlade faktiskt i ett riktigt djupt...
Å fan, så du är duktig på historia?
Kan du dra en rolig en då?
Å fan, så du är duktig på historia?
Kan du dra en rolig en då?
Varför ställde inte mexico upp i OS?
Ingen aning?
Blev på lite bättre humör när jag hittade en ouppackad 500 gig hdd, inköpt av mig i Januari och sen bortglömd.
Att Pucken finns... *glad*
Man sms-ar o frågar om han har tid att kanske hjälpa till med hojen... Några timmar senare är man där och hojen blir fixad i ett nafs...
Skönt med blinkers o speglar... *ler stort*
Jag är riktigt glad då jag precis fått ett mail från Sandy Berlin på Eurosport där han sa att jag vunnit Kamasa-verktygslådan på bilden.
stackars stackars mig, det finns bara färsk pasta och lammfärsbiffar hemma och mjölken är slut men det finns kvalitets öl
ahh god mat, god öl (3,5% så man kan dricka den i veckan utan att känna sig alkis) och bob marley three little birds vad kan rädda en annars för jävlig dag bättre?
Fan vad kul Grattis
Nu tänker ja inte prata med dig merJag är riktigt glad då jag precis fått ett mail från Sandy Berlin på Eurosport där han sa att jag vunnit Kamasa-verktygslådan på bilden.
Jag är riktigt glad då jag precis fått ett mail från Sandy Berlin på Eurosport där han sa att jag vunnit Kamasa-verktygslådan på bilden.
Min jycke är rolig..nästan rumsren nu
Dock sprang han runt i vardagsrummet just och innan matte hann tänka NEEEJ så satt han i bajsposé och trampade. Vanligtvis finns ingen återvändo när detta har skett...
Idag vände han sin lilla blick mot mig och tittade (jag fick inte fram ett ord..annars hade jag vrålat FAAAN GUBBEN VÄNTA INTE HÄRRRRR) men nu satt jag bara med munnen som en guldfisk :O
Som ett mirakel fattade han själv att man bajsar inte på vardagsrumsparketten när man är en stor pojke..och drog ihop sin lilla ringmuskel och struttade ut på balkonegn varpå han lade en redig hög UTOMHUS. Det kan man ju inte klaga på han tänkte rätt
Min lilla gubbe!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |