Vad fick dig att le idag?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Gött att höra, hojen såg lite stukad ut.

Folk varnade i god tid innan, och jag fortsatte med samma efter platsen, hoppas bilisterna som jag mötte fattade vinken.

Klart gött' att det finns lirare som stöttar när det går på tok, såg ut att vara ett kraftigt o-bra ställe att krångla till det på (vill minnas att det var lite berghällar, alldeles som att vägen är lite insprängd?).

Dagens smajl då - försökte guida en stressad dam över telefon att få fart på sin mus igen... :D

/J - it-slav, så det var inte roligare än så...men det var svårt att hålla tillbaka smajlet, diskussionen var av typen att man måste ha hört den..

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
(vill minnas att det var lite berghällar, alldeles som att vägen är lite insprängd?).

Dagens smajl då - försökte guida en stressad dam över telefon att få fart på sin mus igen... :D

/J - it-slav, så det var inte roligare än så...men det var svårt att hålla tillbaka smajlet, diskussionen var av typen att man måste ha hört den..

Japp precis där var det han drog in.

En klassiker är ju när kvinnan hävdar att "hennes mus inte gör som hon vill" :brynad

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Håller ju på med körkortet så det är rätt lite mc-körning som krävs för att ett leende skall infinna sig. Idag var det inbromsning i 50-60-70-80-90... kul som satan men undrar om inte transporten till och från var roligare. :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Av att höra ljudet när korken dras upp ur flaskan på min JW. God var den också, nästan så att det smakade illa efteråt med en vanlig jw och cola :(

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
JAg log när det ringde en man och var intresserad av att tjöpa min 125a! Dom kommer och tittar på den imorgon. Sen blev jag lite lessen för va fan ska jag nu göra på eftermiddagarna/helgerna?! Övningsköra? Cykla? Näfan! Måste fixa nått me 2 hjul och motor som jag FÅR köra. Moppe?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Det här fick mig att asgarva så att jag nästan kräktes.

En av tjejerna på jobbet berättade vad som hände när hon var i Libanon och hälsade på sin då blivande make :p och att hon ens berättade detta fick mig att skratta ännu mer...det är generositet på hög nivå att dela med sig av sånna här saker :D hahahaha. När hon berättade låg vi alla på golvet o vred oss av skratt!

Dom hade ingen lust att vänta tills dom var gifta som brukar vara brukligt i dom trakterna..men fästmannen hade nog inte räknat med detta ;)

Dom hade haft sex flera gånger och en av gångerna föreslår han att hon skall sätta sig gränsle över hans ansikte. Hon känner sig inte så lockad av idéen vid första tanken men han lockar henne tills hon går med på det.

Sagt och gjort sätter hon sig lite försiktigt och sjunker ner mot honom och det var mycket bättre än hon hade vågat tro. Hon börjar röra sig rytmiskt och förlorar sig helt i hur skönt det är.
Han verkar också tycka om det :hihi och rör ansiktet massor vilket hon tycker är underbart. Hon blir nästan förvånad hur han lever sig in i det hela för han sprattlar med benen och vevar med armarna och hon blir jätteglad :p

När hon kommit till sans igen kliver hon av den stackars karlns ansikte varpå hon noterar att han är blå/röd och är ganska sönderriven.
Han förklarar andlöst att han försökt komma loss dom senaste 5 minuterna för hon har helt täckt hans näsa och mun och hennes 5 day shadow rev honom något djävulskt då hon dansade lambada i hans nylle. Hans "inlevelse" var alltså överlevnadsinstinkt :rofl

Två minuter senare knackade hans mamma på dörren för att säga att middagen var klar men den stackars gossen kunde inte öppna som han såg ut och tjejen skulle ju inte ens vara där så hon kunde inte öppna heller. Hon berättade inte vad han gav mamman för anledning till ansiktsfärgen men något bra lär han ju hittat på :)

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tack!
Där tillkom ett C! Bara E kvar nu med då! =)

Kul! När ska du fixa E då? :) Själv har jag "bara" AB. :gnissla Man borde ju ta busskort, så kunde man en hel vintersäsong köra buss för något reseföretag ner till alperna, åka lite skidor och sedan köra hem igen, vecka efter vecka. Då hade väntan på sommaren och hojåkning inte varit så lång. :tummenupp

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Kom hem efter en natts jobb.. i sängen ligger tjejen i vanlig ordning ser jag.. går in i badrummet o gör iordning för o gå o lägga sig..
Ut i vardagsrummet igen, va fan?! De ligger en blond tjej i soffan.. niiice :brynad
Kollar i sängen igen, det var visst bara täckena som låg uppbullade st så det såg ut som att någon låg där o den blonda tjejen i soffan va ju den gamla vanliga som visst fått för sig att blondera håret under kvällen/natten.

Men de som fick mig att garva mest var att de inte blev så blont som hon hoppats :rofl

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Kul! När ska du fixa E då? :) Själv har jag "bara" AB. :gnissla Man borde ju ta busskort, så kunde man en hel vintersäsong köra buss för något reseföretag ner till alperna, åka lite skidor och sedan köra hem igen, vecka efter vecka. Då hade väntan på sommaren och hojåkning inte varit så lång. :tummenupp

Tyvärr har dom flesta stora bolagen som tjör till alperna kommit på att det är billigare att låta busschaufföerna tjöra hem igen med det gamla gänget resenärer. Då blir det bara bussguiderna som stannar kvar och byter av det gamla gänget. Har bussguiderna tur, så hinner dom åka skidor nån dag eller två när dom inte ska planera pubrundor, middagar eller picknick i backen.

Men, hittar du nåt bolag som låter chaufförerna åka skidor så vill jag oxå tjöra buss! :p

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tyvärr har dom flesta stora bolagen som tjör till alperna kommit på att det är billigare att låta busschaufföerna tjöra hem igen med det gamla gänget resenärer. Då blir det bara bussguiderna som stannar kvar och byter av det gamla gänget. Har bussguiderna tur, så hinner dom åka skidor nån dag eller två när dom inte ska planera pubrundor, middagar eller picknick i backen.

Men, hittar du nåt bolag som låter chaufförerna åka skidor så vill jag oxå tjöra buss! :p

Har åkt med Lion Alpin de senaste åren och de gör precis som du beskriver. Guide har aldrig varit något alternativ för min del. Är ju där för att åka skidor, utan att behöva organisera pistvisningar och en massa andra saker.

Åkte dock ett år med Club Glaciär och de hade tydligen inte kommit på än, att det kan vara billigare att låta chaufförerna bara köra buss istället för skidor. :hihi Du kan ju prova din lycka där! Misstänker dock att de redan har en lång lista med intresserade chaufförer...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

E ska påbörjas efter praktiken..

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping