Izah
Tant Rosa
Att Brynäs fortfarande är serieledare efter ännu en vinst igår!!
Jorå, lillsyrran är både snygg och trevlig.. Vet inte vad som hände med migJag log för att jag hann se bilderna!
Jorå, lillsyrran är både snygg och trevlig.. Vet inte vad som hände med mig
Jorå, lillsyrran är både snygg och trevlig.. Vet inte vad som hände med mig
Har försökt hjälpa en kille (på distans) att få igång sin Ural sidventilare.
http://s150.photobucket.com/albums/s95/moregoth_photos/?action=view¤t=provkrning4.flv
Som en klocka.
Lite förbannad också - Hade han inte fått igång den, så hade jag köpt den.
Billigt
Log lite till när länken förkortas så att det ser ut som "rövkörning".
Barnslig och lättroad.
Att Impalan gick igenom ombesiktningen imorse efter lite bromsproblem.
Hade lite meningsskiljaktigheter med besiktningsgubben igår...och fick samma gubbe idag! Men som sagt så gick det ju bra så nu får man cruisa fram i 2 år till.
Trådstartaren
För att jag fick ett obegripligt sms av Bejbiluss idag.
Fattade inte ett skit, tills jag började forska i det. Det visade sej att jag lyckats kränga iväg samma sms till henne (utan att veta om det & via kängrufickan i huvtröjan) som jag skickade till en berusad Kapten Blåskägg i natt.
Hon fattade inget heller. Varför hon skulle sluta att leka med korvarna samt inte lukta på spritkörkarna? Och varför skulle vi höras när hon kom hem, hon var ju inte ens borta
Att jag fick åka bil till jobbet i morse.. Men i morrn blir det mc igen
Är den karln någonsin nykter..nu börjar jag bli orolig för honom :O
Hähä..läste just detta
This will warm your heart. Just when you have lost faith in human kindness.
Someone who teaches at an Elementary in Thorsby forwarded the following letter. The letter was sent to the principal's office after
the school had sponsored a luncheon for the elderly. An old lady received a new radio at the lunch as a prize and was writing to say thank
you. This story is a credit to all humankind. Forward to anyone you know who might need a lift today.
Dear Thorsby School:
God bless you for the beautiful radio I won at your recent senior citizens luncheon. I am 84 years old and live at the Sunnybrook Assisted
Home for the Aged. My family have all passed away and I am alone so thank you for your kindness to a forgotten old lady. My roommate is 95
and has always had her own radio, but she would never let me listen to hers, even when she was napping. The other day her radio fell off the
nightstand and broke into a lot of pieces. It was awful and she was in tears. She asked if she could listen to mine but I told her to fuck
off.
Thank you for that opportunity.
Sincerely, Edna.
Haha, fan vad klockrent!! Dagens garv
BTW- K.Blåskägg är på liten semester i Danmark & man kan säga att han var inte riktigt rumsren i sina mess
Ett 1 timmas långt jaccuzzibad, soft som attan
Is he ever?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!