Vad fick dig att le idag?

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Ler, för att jag känner mig nöjd med min träningsvecka såhär långt. :hoppa
Ja...inte för att jag hoppat hopprep....men.

Jag har inte låtit mig hindras av dåligt väder, man kan springa i snöglopp och regn oxå. Och det blir lixom lite extra skönt då.!! :)

//M

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ler, för att jag känner mig nöjd med min träningsvecka såhär långt. :hoppa
Ja...inte för att jag hoppat hopprep....men.

Jag har inte låtit mig hindras av dåligt väder, man kan springa i snöglopp och regn oxå. Och det blir lixom lite extra skönt då.!! :)

//M

Du simmar också?, hur långt brukar det bli. Jag tänkte rikta in mig på ryggsim a 2 km 2-3 gånger i veckan nu när foten äntligen är 100% återställd. :) Bygget av den nya badarena går sakta men säkert framåt.:)

Dominator-Rocks

Guest
Först var jag förbannad när telefonen ringde och det var ett såntdär säljarnummer.

Hej det är Jessica från Comhem.

Tja :mad:

Vi har ett erbjudande just nu vi sammarbetar med Viasat

Jag är inte intresserad :mad: , och jag skall berätta varför. sitter på ett Comhem large Tv som ni har lurat på mig Då lägger hon på :mad:

Va i helvete :mad:

Sen dröjer det ca 5 minuter, Jessica ringer upp igen ursäktar sig för att det bröts och lystnar på vad jag har å säga, hon säger att hon förstår att jag inte är intresserad, verkligen skittrevlig tjej tänk om alla säljare var som hon.

:) Jessica på Comhem

Känns jävligt konstigt att sitta och vara glad efter ett "säljarsamtal" :va Det har aldrig hänt förut.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Kanske inte ler utan mer lite hm :confused: då jag sitter ensam på ovanvåningen och kollar ut genom fönstret då lampan helt plötsligt dimmas ner....och för att sedan dimmas upp igen...va sjutton ...jag är ju ensam hemma :gnissla

Ler över att jag efter ett samtal med chefen på Mio i Skövde fick en ursäkt för deras kollegas dåliga bemötande och ska få kompensation i form av x antal lampor, man ska aldrig ge sig:)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Kanske inte ler utan mer lite hm :confused: då jag sitter ensam på ovanvåningen och kollar ut genom fönstret då lampan helt plötsligt dimmas ner....och för att sedan dimmas upp igen...va sjutton ...jag är ju ensam hemma :gnissla

Ler över att jag efter ett samtal med chefen på Mio i Skövde fick en ursäkt för deras kollegas dåliga bemötande och ska få kompensation i form av x antal lampor, man ska aldrig ge sig:)
Nej, det ska man inte. Than, som sagt var.

Dominator-Rocks

Guest

Det är Miospöket från Skövde som "dimmar"/jävlas med lampan :brynad , det är bara att flytta!

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Fick samtal från farsan som berättade att han fått besked att dom hade fått bort hela tumören vid operationen. Då log jag :)

Tog en 18-åring i badkaret nyss oxå och då kan man ju inte låta bli att le lite heller :brynad

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Du simmar också?, hur långt brukar det bli. Jag tänkte rikta in mig på ryggsim a 2 km 2-3 gånger i veckan...

Japp, 2 ggr i veckan simmar jag. Men jag kör crawl...1500 m på tisdagar, 500 m skrotade till förmån för bubbelpoolsbad efter simningen. :) 2000 m på tordagar. Jag kör aschtanga yoga oxå. DET är riktigt bra träning.

Varför ska du simma ryggsim???

Tog en 18-åring i badkaret nyss oxå och då kan man ju inte låta bli att le lite heller :brynad

Du kunde väl ha tagit två!!

En flytande och en fast.:tomten

PS: Bra där med farsan!!

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Simning är perfekt för överaktiva luftrör.

Japp, 2 ggr i veckan simmar jag. Men jag kör crawl...1500 m på tisdagar, 500 m skrotade till förmån för bubbelpoolsbad efter simningen. :) 2000 m på tordagar. Jag kör aschtanga yoga oxå. DET är riktigt bra träning.

Varför ska du simma ryggsim???

!!

För att jag gillar det helt enkelt samt är den tekniken jag behärskar bäst efter att ha tävlingssimmat. Varierar lite med intervaller med fjärilsim.
Luftrören älskar värme så det blir obligatoriskt bastubad också.
Brr...svinkallt på jobbet och ute som gör att det känns som att någon långsamt stryper luftrören :gnissla ..ett bastubad nu skulle inte sitta fel.

:) Bara en vecka kvar till företagsfest. Blir en heldag med spa och frisörbesök innan.

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
:förkyld :mad:

Tröstar mig med en kaffemugg vit starkglögg och Inflames på högsta :yoparty

:) :) :)

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
En ny,ball LapTop. NU ska jag bara försöka konfigga mitt nätverk,på fyllan.
Det ska bli skojj.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...