Vad fick dig att le idag?

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Jag ler för idag togs den första turen med nyaste hojen, en KTM 690:tummenupp

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
FZ8N 11a
INGET, har fått mej att le idag....INGET !. Har stått o mekat me bilen, för att få möget att funka. Bara för att kunna ta mej till ljungbyhed, där julen ska firas. Dessutom är jag riktigt förkyld. PRECIS lagom till denna dagen. KUL !. En stor whiskey till kalle anka gör säkert susen. Men iallafall, så vill jag önska er en god jul.:tummenupp

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Jag har fått min första julklapp, 9Juli på Gelleråsen med Actionpics :banana

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
I morse när mamma stod och fifflade med nån mat i nån mixer av nåt slag frågade pappa om intehela familjen kunde gå på bio i morgon. "Jovisst" tyckte ju jag. "Men fråga överhuvudet också för säkerhets skull."
Pappa kläcker då ur sig med hög röst, för att mammsen ska höra över mixern "Rövhuvudet, vill du gå på bio i morgon?"
Som jag garvade. :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har varit på julspel i kyrkan!
Det är tradition i vår familj, inte för att någon av oss går i kyrkan annars, men här har man ett väldigt roligt julspel med ett nyfött barn i huvudrollen som Jesus.

Tidigare år har dom släpat in både en levande åsna med Maria på och herdarna har haft levande får med sig.
Sporten tidigare år har varit att gissa hur långt in efter mittgången fåren ska skita...

I år hade dom berövat oss det nöjet, fåret spelades av en Pudel.
Och det har varit dåligt med nyfödslar i byn på sistone, så Jesusbarnet reste sig upp och började leka med guldet och myrran.
Fåraherdarna spelades av tjejer, en av dom negress
Och sedan Herodes hade drivit Israelerna från sitt land delade han ut godispåsar till barnen (som barn räknades alla under 35 i år)

En inte allt för bibliskt korrekt beskrivning, men det drar folk till kyrkan IAF.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag har varit på julspel i kyrkan!
Det är tradition i vår familj, inte för att någon av oss går i kyrkan annars, men här har man ett väldigt roligt julspel med ett nyfött barn i huvudrollen som Jesus.

Tidigare år har dom släpat in både en levande åsna med Maria på och herdarna har haft levande får med sig.
Sporten tidigare år har varit att gissa hur långt in efter mittgången fåren ska skita...

I år hade dom berövat oss det nöjet, fåret spelades av en Pudel.
Och det har varit dåligt med nyfödslar i byn på sistone, så Jesusbarnet reste sig upp och började leka med guldet och myrran.
Fåraherdarna spelades av tjejer, en av dom negress
Och sedan Herodes hade drivit Israelerna från sitt land delade han ut godispåsar till barnen (som barn räknades alla under 35 i år)

En inte allt för bibliskt korrekt beskrivning, men det drar folk till kyrkan IAF.
Personligen går jag i kyrkan två gånger per år.
Religiös fanatiker.
Julkonsert och sommarkonsert med ett av Sveriges bästa brassband.
Ostronet spelar.

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
När min syrra öppnar sin julklapp från våran moster & håller upp den absolut fulaste porslinstomte världen någonsin skådat!!! :D :D :D
Att få julpynt i julkapp, världsklass...

Jag skrattade så mkt att jag smusslade undan min egen julklapp från henne för att jag inte skulle bryta ihop helt & lyckades glömma den under soffan hos min mamma så jag har nog garanterat ngt att le åt imorgon oxå... :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati