Vad fick dig att le idag?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Snön ligger slät på parkeringsplatserna och jag har en bakhjulsdriven rally-Volvo:yoparty :)

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Ni tjänar bra med pengar i skolan eller :mad: :bitter :harknapptrådattåkatillskolan

Nja, unnar mig lite "onödig" tjörning nu "i början", men har börjat dra ner på tjörandet nu faktiskt, tanken är full, men jag har bara två 20or kvar i plånboken denna månaden:gnissla :näsblod :huvet :yoparty

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Bilen idag med.. Fast mer på ett ironiskt sätt. Vattenpumpen har skurit, riktigt jävla ordentligt, så fläkten har legat emot kylaren, som tur var så är kylaren tät:Bugar Jaja, blir till att ringa skroten imorgon och kolla om dom har något liggande, eller om det blir till att åka dit och skruva ur det ur nån bil på gården.

Ytterligare en helg utan bil, yay. Och alla pengarna skvalpar i tanken så man kan inte supa heller :huvet

:)

PICT9597.jpg

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Ytterligare en helg utan bil, yay. Och alla pengarna skvalpar i tanken så man kan inte supa heller :huvet
Hade ja bott lite närmare skulle ja hjälpt dig att skruva, gamla volvos faller sönder men då är skroten din vän.

Köp min fin fina kombi så blir du sladdmästare direkt ja lovar :tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Nu är det fredag! Det får mig att le, och ett inlägg som det ovan får mig att le ganska brett, finns inte mkt som är bättre än goda, om än dock långväga, vänner! :krama

Ja vill int tjöpa sschyföttifämma, ska ja ha ny pil så plir tet än åttafämtipfyra:tummenupp

hally

Guest
är glad:) solen skiner, kallt som f-n ute men det är bara en så underbart fin dag att man inte annat kan än le:):) får ju nästan vårkänslor...så puss på dig F :)

Kia

Guest
Min man kommer hem idag efter ha varit borta hela veckan på kurs.
Det får mig att le :)
Vi har saknat honom härhemma.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Alldeles nyss vaknade jag upp och insåg att om 2 timmar sitter jag och groggar på ett tåg på väg till sthlm. Väl där checkar jag och några polare in på hotell och sen fortsätter vi supandet så vi är lagom i gasen till AC/DC-konserten drar igång nån gång ikväll.
Sen blir det efterfest på Harry B. James så om någon ska dit kan ni ju ge fan i att hälsa på mig, det är jag som är han. Eventuellt bär jag också en brun keps.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ett utdrag från en platsannons:

Vi ser gärna också att behärskar något/några av följande:
  • Goda kunskaper i användbarhet och tillgänglighet; Användarcentrerad utveckling
  • Objektorienterad programmering
  • Kommunikation med webb (visuell och text)
  • Kunskaper inom IT-säkerhet/informationssäkerhet
  • Kunskaper i webbutveckling med AJAX och Rich Internet Applications (RIA)
  • Drift och konfigurering av Java-baserade applikationsservrar som tex, Tomcat och GlassFish
  • Utveckling av server-baserade Java-applikationer
  • Hbt-kompetens

Med tanke på att det är RFSL som söker så undrar man ju vad dom menar med Hbt-komptens :gnissla

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag satt och mös i bilen idag, till något så banalt som Ledins "En dag på stranden", solbrillor på, strålande sol och full fart på snösmältningen på vägarna.

Man riktigt kände hur kroppen liksom vaknar upp och vädrar vår i luften.

/J

Dominator-Rocks

Guest
Varit ute och lekt/byggt i snön :)

Stilig va?

Sen hade vi ett rätt så schyst snöbollskrig :machinegu

:)

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Flinar när jag ser ett gammalt par i 60-årsåldern, Viktoria och Daniel heter de visst, sitta och läsa innantill om hur trevligt det är att förlova sig. Vilken spontanitet.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Flinar när jag ser ett gammalt par i 60-årsåldern, Viktoria och Daniel heter de visst, sitta och läsa innantill om hur trevligt det är att förlova sig. Vilken spontanitet.

:rofl

Jag flinade idag när jag såg en liten gubbe på gågatan som traskade runt i blåa skoskydd...har ofta gått ut med sånna på mig men inte hunnit längre än nerför trappan till tandläkaren eller vart jag nu varit innan jag har hajjat till:D
Jag bestämde mig för att inte lägga mig i och låta honom fortsätta :banana

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Brorsans sätt att störa sig på alla med(mot?)trafikanter i stan, när han övningskörde. Jag och papps skrattade gott.
Samt att jag klarat mig 2 veckor utan mina antidepressiva nu, framsteg.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati