Vad fick dig att le idag?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Fick ett telesamtal från en rekryteringsfirma idag. De hade blivit tipsade om mig och ville träffa mig angående ett chefsjobb. Har ingen aning om jag vill ha jobbet, men det är klart att det fick mig att le. :lol

Last edited:

Queen

Guest
Fick ett telesamtal från en rekryteringsfirma idag. De hade blivit tipsade om mig och ville träffa mig angående ett chefsjobb. Har ingen aning om jag vill ha jobbet, men det är klart att det fick mig att le. :lol

Vad kul :)
Vill du bli min chef då?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Snööö! En polare körde i diket, hade dragit kryckan på en raksträcka :hihi :rofl

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Hade för ovanlighetens skull bokat en tid i tvättstugan istället för att tvätta hemma, fann ett inrett hobbyrum med stort biljardbord :) där jag o pathfinder fördrev tiden medan tvätten blev färdig.

:) över den kommande festen och att jag på måndag ska jobba på en ögonmottagning/ny uppdragsgivare mitt i centrala göteborg.:)

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag vet inte om det är för att det är Fredag men jag sitter och småler helt utan anledning hela tiden. Är på totalt JÄTTEtoppenhumör och det pirrar i hela kroppen. Jag tror att det är våren som är på ingång för fullt för det brukar va det som får mig att känna mig såhär glad. Fast det kan ju finnas en annan orsak till pirret oxå. *tänker*

:) :kär :hihi :banana

Dominator-Rocks

Guest
Att det är barn å kärringfritt här hemma ända tills i morgon :)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
fann ett inrett hobbyrum med stort biljardbord :) där jag o pathfinder fördrev tiden medan tvätten blev färdig.

Vad har biljardbordet med det att göra?... :va
Eller... visserligen kan man ju fördriva tiden på biljardbordet... va inget :tungan

:hihi

(suck, här i jönköping så har Shooters biljard lagt ner och blivit ett fjortis-finnig-och-ful-gaming-center istället, saknar biljard...)

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Har precis varit på en spabehandling :)

Med storstereon pumpades Disturbed så gled jag ner i badkaret med en :öl släckte ner och och tände en ljus. :hihi

Behandligen var över på 5min :rastlös

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...