Bilden
Skrotnisses svar på hon som skulle trycka i sig en till innan hon skulle hem fick mig att asgarva idag
Bilden
Jag vet, den är enorm...men om jag tar en nu och en när jag går hem så kanske jag kan trycka i mig bägge. Det värsta är att jag sitter bredvid glassboxen och har oxå tröttnat en del. Sitter ju och säljer skiten till kollegorna hela dagarna.
Skrotnisses svar på hon som skulle trycka i sig en till innan hon skulle hem fick mig att asgarva idag
Vädret! 20-22 varma, gosiga och soliga grader på min uteplats. Ölen i näven håller källarsvalka.
Sitter me´i solen men skippar ölen man blir så tjock
:avundsjuksomfanmad
HA jag som garvat åt att jag höll på bli som dig när jag sitter här med laptop och öl på altanenSitter me´i solen men skippar ölen man blir så tjock
:avundsjuksomfanmad
Att ett bakfönster va öppet och att det fanns öl i kylen kompensera attnycklar och mobil ligger i bilen jag just lämnade in..att jag åkte hoj till och från jobbet idag... Första gången på länge det var kul att åka till jobbet!
HA jag som garvat åt att jag höll på bli som dig när jag sitter här med laptop och öl på altanen
Vad har din sexuallitet med det här att göraJag e´ straightedge
Jag har varit ute och fiskat 11-16 ingen fisk men sjukt potent väder :rödsomenkräfta
Glömde du masken?
Den ligger i gummibåten vi hade inte den idag.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|