Vad fick dig att le idag?

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Jag fixar.. men jag vill vara med på ett hörn också, iaf när det gäller pengarna :Bugar

Nu blev jag iaf lite gladare, loggade in på banken och såg att jag fått betalt från ett företag som höll på att gå i kk.. perfekt, nu kan man tom betala in skatten :banana

He he, det här kan bli intressant;)

MikkE

Guest
Fått besked om att det kanske blir tillbaka till Sverige om två veckor =)

MikkE

Guest
Jo, det har väl snackats länge om att Guantánamobasen skall stängas...
Don't keep your hopes up.

Å fan. Mer information vi får reda på här. Skulle iaf bli skönt att få gå på dass ensam och slippa allt detta stirrande från mina amerikanska kamrater med jeTemånga tatts... :brinnerup

MikkE

Guest
Typiskt. Fått reda på att en vän till mig har en pojkvän som heter Dick. Jobbigt som fan då jag har massa skämt i huvudet om detta namn och jag sitter nu och skrattar för mig själv över mina one-liners och bara MÅSTE skriva någonting på facebook =)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Dels varit på SM i Kickboxning, där våran lokala "hjälte" Jons Grönhage genomförde en riktigt bra final i full contact + lowkick (viktklass... +75kg, minns inte riktigt).
Grymma kontringar alla tre ronder igenom.
Bästa var när motståndaren gjorde en frontspark in i magen på Grönhage, så hör man ett litet jubel från publiken, då kontrar Grönhage DIREKT med en frontspark i huvudet, trodde taket skulle lyfta av det publikjubel som kom då.

Sedan blev det en trevlig middag på Jensen Bofhus för att fira "svärmor" som fyller 50.

kvällen kommer nog avslutar med en flaska Carlsberg eller två, lite M's samt glida runt och softa på longboarden :)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Dels varit på SM i Kickboxning, där våran lokala "hjälte" Jons Grönhage genomförde en riktigt bra final i full contact + lowkick (viktklass... +75kg, minns inte riktigt).
Fighting är alltid gltt påa första bänk live!

Jag kan dock inte fatta varför ma ska enviss med att klra kick och thai för sig, släng in lite knä och arm båg så har du ju thaiboxning liksom!

Ne nublire paintball :fyllisar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag fick åka motorcykel idag fast jag inte alls hade väntat mig det så nu känns det som att man kan sova riktigt gott inatt. ;D

Saukko

When you say Perkele you've said it all.
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Yamaha XT660X-09
Drog en runda med sonen till Skanssundet fram och tillbaks, sen vidare till Haninge.
Stannade vid Sköndals gyllene mås för att käka(McDonald´S).
Efter det såg drog vi hemåt.
När vi väl hade parkerat hemma så kläcker min 7-åriga son ur sig: Det var min bästa dag idag med dig pappa.
Det får mig fortfarande att le! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE