Vad fick dig att le idag?

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Ett underbart plaskande i Tullingesjön 25`C i vattnet!!

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Idag fyller jag år, känns toppen fastän jag blir gammal kärring:) Imorgon blir det fest för närmst sörjande:fyllisar:banana

Bryne

Den med mest prylar då han dör vinner
Gick med
15 Aug 2007
Hoj
Kawasaki Z1000 -08 & Yamaha YZF750R -93 FIGHTER
Min 3 månader gamla son spydde en kaskad på en liter eller två över vår vita nya soffa imorse... Sen tittade han upp på mig och garvade.

Vad kan man göra annat än skratta. :krama :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Inte idag, men väl igår. Ser två yngre människor, kanske 15-16-17 komma ut från toaletten på Biltema med ett flin på läpparna. En kille och en tjej. Sånt får mig att vilja vara 15 igen, allt var så mycket roligare då...

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Power meet drar igång ikväll, och jag har en platta mariestad på flaska hemma:D Plus att jag tagit ledigt imorgon bitti så man slipper stressa upp. Plus att power meet är fram till lördag. Plus att jag fixade min hoj igår, ny kedja och drev, nya bromsbelägg fram, och ny packbox i gaffeln som läckte som ett såll.
Fan vad fin den här helgen kommer bli

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är Hårt att vara arbetslös i värmen!

20090702146.jpg

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Tydligen inte första flaskan helelr med tanke på hur suddigt det verkar vara hos dig... :hihi

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ska ner till varberg och glassa lite, antagligen bada också, ska förbi systemet först och inhandla lite öl. Kan bli riktigt trevligt. Det får mig att le:)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Kom precis hem från en perfa runda på 20 mil, det är naaajs! :)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Okaj, drog ner till Varberg, på motorvägen hände något sjukt som fick mig att le:)

Vi(Jag, Zarrell, Krilllan och Mr.duDe) åkte Audi A8 (4,2L V8, 310hk) på E6an mot Varberg, efter ett tag såg vi en bil som stack ut, baby-blå lack och i bakrutan satt det några A4 med texten "Road trip pågår". Vi låg i vänsterfil och dom till höger, jag insåg att jag som satt höger bak var tvungen att offra mig, ner med rutan, ner med badbrallorna, ut med röven:gnissla När vi passerade såg vi att det satt 5 snygga tjejer i bilen som sträckte ut armarna genom fönstren och skrek:D
Vi fick oss ett grovt skrattanfall och lade oss några bilar framför dem i högerfilen. Helt plötsligt ser vi dem närma sig i vänsterfilen och ut ur deras högra bakruta sticker en av tjejerna ut sin röv, hon hade dragit upp kjolen och visade hela den fina bakdelen, dock klädd med en stringtrosa:tuttar:gnissla

Vi fick ett ännu grövre skrattanfall och insåg att vi var tvungna att köra om igen, samma procedur, ut med röven och sen lade vi oss framför, och dem körde om oss med samma fagra kvinnobakdel ut genom rutan :Bugar:banana:D

Sen insåg vi att vi skulle svänga av, så vi lade oss till höger och dom körde upp jämsides och vinkade och skrek, vi vinkade lite tillbaka och svängde av motorvägen skrattandes och glada:D

Detta fick mig att le :fyllisar

Nu blir det massa öldrickande med den finska släkten som är på besök, kippis:fyllisar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Power meet, 66:ans Mustang GT, ger nycklarna till tjejen som får uppdraget att köra då jag öppnar en flaska rosé-skumpa (mousserande rött skit) och blandar mig en rejäl grogg med deet och lite Bacardi. Strax innan så har jag lyckats med att backa in Mustangen innaför en avspärrad del av gatan och brorsan strax framför i sin 67áns Firebird. Där sitter vi och kollar på fina bilar och dricker grogg, och även om en del drägg åker omkring så var det en jävla massa trevligt att titta på.
Sen var det världens åskoväder på vägen hem och blixt och dunder är det bästa som finns att kolla på. Imorgon hoppas jag på rejält oväder igen, då blir det skräckfilm i stugan med katterna. Dock får Mustangen så kvar i garaget, den blev tillräckligt blöt på väg till Västerås idag...

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Power meet, 66:ans Mustang GT, ger nycklarna till tjejen som får uppdraget att köra då jag öppnar en flaska rosé-skumpa (mousserande rött skit) och blandar mig en rejäl grogg med deet och lite Bacardi. Strax innan så har jag lyckats med att backa in Mustangen innaför en avspärrad del av gatan och brorsan strax framför i sin 67áns Firebird. Där sitter vi och kollar på fina bilar och dricker grogg, och även om en del drägg åker omkring så var det en jävla massa trevligt att titta på.
Sen var det världens åskoväder på vägen hem och blixt och dunder är det bästa som finns att kolla på. Imorgon hoppas jag på rejält oväder igen, då blir det skräckfilm i stugan med katterna. Dock får Mustangen så kvar i garaget, den blev tillräckligt blöt på väg till Västerås idag...

Du dricker alltså "rosé-skumpa" blandat med bacardi? "Rejäl grogg".... Kära nån, jag hoppas du har kommit ihåg att dra åt lilla schärpet runt midjan också ;)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin