Att jag vaknade upp med trevligt sällskap.
Det gör jag varje dag!
Att jag vaknade upp med trevligt sällskap.
Att man kallar sig kärring vid 30, kom igen om 20 år.
Tydligen inte första flaskan helelr med tanke på hur suddigt det verkar vara hos dig...
Power meet, 66:ans Mustang GT, ger nycklarna till tjejen som får uppdraget att köra då jag öppnar en flaska rosé-skumpa (mousserande rött skit) och blandar mig en rejäl grogg med deet och lite Bacardi. Strax innan så har jag lyckats med att backa in Mustangen innaför en avspärrad del av gatan och brorsan strax framför i sin 67áns Firebird. Där sitter vi och kollar på fina bilar och dricker grogg, och även om en del drägg åker omkring så var det en jävla massa trevligt att titta på.
Sen var det världens åskoväder på vägen hem och blixt och dunder är det bästa som finns att kolla på. Imorgon hoppas jag på rejält oväder igen, då blir det skräckfilm i stugan med katterna. Dock får Mustangen så kvar i garaget, den blev tillräckligt blöt på väg till Västerås idag...
Du dricker alltså "rosé-skumpa" blandat med bacardi? "Rejäl grogg".... Kära nån, jag hoppas du har kommit ihåg att dra åt lilla schärpet runt midjan också
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|