För att hela Tyresövägen var nedlusad med traffipaxer/civilare/laserskyttar och jag blev INTE stoppad!!
Höll du verkligen stumt?
Eyy Len! sMARTARE SVENNAR ÄN DY LESER ÄNDA till den feeeeta disclaiiimern! YOOO!
Du skulle veta tillverkningskostnaden hahaIstället för att köpa ny motor till torktumlaren så slet jag istället isär skiten, rengjorde och kastade dit nytt lager då det var det som spökade hela tiden.
Så istället för att slänga bort 1800:- på skiten så slösade jag endast 77:- på lagret. Däremot blev jag förbannad på det priset Listpriset hos SKF är 9:50:-/lager, konstigt att det ska behöva kosta 77:- ut till kund. Många mellanhänder...
Du skulle veta tillverkningskostnaden haha
Ähh, göteborgare har ju lite förståndshandikapp så det känns ju bra att man stödjer en bra sak åtminstone
Veterinären ringde mig i förmiddags och sa att jag fick hämta hem mitt kattkräk idag då hon har återhämtat sig efter operationen. En veckas läketid på det hela men klarar hon det så ser allt bra ut och det blir inga bestående men trodde de heller
Sen att försäkringen endast täckte upp till 20 000:- är en annan femma, det var jag mitt jävla klantarsel som inte hade valt veterinärextra på försäkringen. Så nu blir det fattigt denna månad men det kvittar just nu, huvudsaken är att katten får komma hem
Veterinären ringde mig i förmiddags och sa att jag fick hämta hem mitt kattkräk idag då hon har återhämtat sig efter operationen. En veckas läketid på det hela men klarar hon det så ser allt bra ut och det blir inga bestående men trodde de heller
Sen att försäkringen endast täckte upp till 20 000:- är en annan femma, det var jag mitt jävla klantarsel som inte hade valt veterinärextra på försäkringen. Så nu blir det fattigt denna månad men det kvittar just nu, huvudsaken är att katten får komma hem
Grattis. Hoppas att katten återhämtar sig fullt.
Kul. Så hur många liv har hon kvar nu då?
Minst 2 tror jag, hon är rätt vild av sig
Istället för att köpa ny motor till torktumlaren så slet jag istället isär skiten, rengjorde och kastade dit nytt lager då det var det som spökade hela tiden.
Så istället för att slänga bort 1800:- på skiten så slösade jag endast 77:- på lagret. Däremot blev jag förbannad på det priset Listpriset hos SKF är 9:50:-/lager, konstigt att det ska behöva kosta 77:- ut till kund. Många mellanhänder...
Det är fint att leva ibland, kan tänka mig att din vecka förvandlades till en av de bättre nuÄhh, göteborgare har ju lite förståndshandikapp så det känns ju bra att man stödjer en bra sak åtminstone
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|