Vad fick dig att le idag?

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
För att hela Tyresövägen var nedlusad med traffipaxer/civilare/laserskyttar och jag blev INTE stoppad!!:yoparty:yoparty:yoparty

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Låg och halvslumra i sängen medans pathfinder kollade på diverse klipp varav ett på "mitt klipp"...någonstans i förväg visste jag att något vart lurt men hann inte reagera innan "spöket" kom fram...gahh jag HATAR verkligen sådana där klipp..men skrattar samtidigt åt det i efterhand.

tidigare hade han skrämt slag på katterna fullkomligt genom att "släppa" ner ett ölglas på golvet, "dunk sa det på parketten", precis där katterna låg som reagerade med att börna iväg med rest ragg, såg föroligt ut speciellt när det var så oväntat, t om jag blev skraj..:D

Går på nålarna inför nästa practial joke...räds natten. :hihi

Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Istället för att köpa ny motor till torktumlaren så slet jag istället isär skiten, rengjorde och kastade dit nytt lager då det var det som spökade hela tiden.
Så istället för att slänga bort 1800:- på skiten så slösade jag endast 77:- på lagret. Däremot blev jag förbannad på det priset :mad: Listpriset hos SKF är 9:50:-/lager, konstigt att det ska behöva kosta 77:- ut till kund. Många mellanhänder...
Du skulle veta tillverkningskostnaden haha :lol

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Du skulle veta tillverkningskostnaden haha :lol

Ähh, göteborgare har ju lite förståndshandikapp så det känns ju bra att man stödjer en bra sak åtminstone :tummenupp

Veterinären ringde mig i förmiddags och sa att jag fick hämta hem mitt kattkräk idag då hon har återhämtat sig efter operationen. En veckas läketid på det hela men klarar hon det så ser allt bra ut och det blir inga bestående men trodde de heller :)
Sen att försäkringen endast täckte upp till 20 000:- är en annan femma, det var jag mitt jävla klantarsel som inte hade valt veterinärextra på försäkringen. Så nu blir det fattigt denna månad men det kvittar just nu, huvudsaken är att katten får komma hem :banana

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ähh, göteborgare har ju lite förståndshandikapp så det känns ju bra att man stödjer en bra sak åtminstone :tummenupp

Veterinären ringde mig i förmiddags och sa att jag fick hämta hem mitt kattkräk idag då hon har återhämtat sig efter operationen. En veckas läketid på det hela men klarar hon det så ser allt bra ut och det blir inga bestående men trodde de heller :)
Sen att försäkringen endast täckte upp till 20 000:- är en annan femma, det var jag mitt jävla klantarsel som inte hade valt veterinärextra på försäkringen. Så nu blir det fattigt denna månad men det kvittar just nu, huvudsaken är att katten får komma hem :banana

Grattis. Hoppas att katten återhämtar sig fullt. :tummenupp

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Kul. Så hur många liv har hon kvar nu då? ;)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Istället för att köpa ny motor till torktumlaren så slet jag istället isär skiten, rengjorde och kastade dit nytt lager då det var det som spökade hela tiden.
Så istället för att slänga bort 1800:- på skiten så slösade jag endast 77:- på lagret. Däremot blev jag förbannad på det priset :mad: Listpriset hos SKF är 9:50:-/lager, konstigt att det ska behöva kosta 77:- ut till kund. Många mellanhänder...

Jag köper alla lager från lokala järnhandeln (SKF). Sparat cirka 200:- på hojen och ~800 på vedkapen :näsblod

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Borde skriva i förbannad tråden då jag hatar att gå och bli blöt en hel dag.

Men så snubblade ja över den här [YOUTUBE-ID]Gks9g9qLxog&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4509020&postcount=7418

Då får man ta glödgat gem! :2cool

Det är fint att leva ibland, kan tänka mig att din vecka förvandlades till en av de bättre nu :tummenupp

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
"Tant Agda" på sjukgymnastiken, som mest hade kroppsform som en oformlig järpe, och som hade väldiga problem med sina rörelser. Noll koordinationsförmåga. Som hon hummade och tjurade. :gnissla:D

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
För att jag på lunchen sladdade ner till bibblan och samlade ihop en hel trave (6 st )trevliga böcker. :)

Tjing!!

Edit: Jag kom på ett litet talesätt, vet inte om det redan finns kanske. :va

"Om man kan glädjas åt lite, har man mycket att glädjas åt" :)

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...