Vad fick dig att le idag?

Dr.Bike

Guest
Saningens ord - eller: Svar på tal...

Den här:

Bifogat

• sanningensord.jpg
    sanningensord.jpg
    43.1 KB · Visningar: 194

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Den trevliga kvinnan jag pratade med på Länsförsäkringar då min cykel är anmäld stulen.Med alla papper lätt till hands gick detta smidigt.

Avvakta två veckor, kommer den inte åter så får jag hämta ut en ny :)

10st rosor o mörk choklad som gullet kom med efter jobbet till mig:)

Vad hade han gjort :rolleyes:

Last edited:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Slangmannen

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/b_ASytIJ8VA&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/b_ASytIJ8VA&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Skrev på anställningsavtal idag och fick reda på förmånerna man har när man jobbar för staten. Resorna betalda under utbildningstiden bl.a. :banana

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) log när jag fick ett väldigt uppiggande sms när jag vaknade :)

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Var på ultraljud i förmiddags, allt såg fint och bra ut....men de kunde inte hitta nån snopp!?

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Jag fick efter mycket felsökning igång nätverket på en instrumentdator körandes WinNT4. :D

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Att jag kickade igång vinterhojen snabbare efter jobbet utan choke, den var frusen, än hemma på morgonen med tinad... :rolleyes: :yoparty

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Att det bara var tre minusgrader! Edwin startade på (nästan) ett kick. :)

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Fredag=mys, att min bil går o laga via maskinskadeförsäkringen så 20 000 har nu minskat till 10 000 plus att jag haft en välförtjänt sovmorgon idag:)

Den trevliga kvinnan jag pratade med på Länsförsäkringar då min cykel är anmäld stulen.Med alla papper lätt till hands gick detta smidigt.

Avvakta två veckor, kommer den inte åter så får jag hämta ut en ny :)

Vad hade han gjort :rolleyes:

Ha ha, det var bara en liten tröst för min bil som hade pajat igen, hade alla redan lagt 11 000 på den på en månad o nu väntade en räkning på 20 000 men tack via länsförsäkringar så hade jag en förlängd maskinskadegaranti till 15 000 mil så igår fick jag reda på att jag behövde bara betala självvrisken på 10 000. Mkt pengar det oxå men allt är ju bättre som är mindre än 20 000:):tummenupp

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ha ha, det var bara en liten tröst för min bil som hade pajat igen, hade alla redan lagt 11 000 på den på en månad o nu väntade en räkning på 20 000 men tack via länsförsäkringar så hade jag en förlängd maskinskadegaranti till 15 000 mil så igår fick jag reda på att jag behövde bara betala självvrisken på 10 000. Mkt pengar det oxå men allt är ju bättre som är mindre än 20 000:):tummenupp

:tummenupp de verkar ha gått på charmkurs på länsförsäkringar, har just börjat se ut en ny cykel för chansen att få tillbaka min räknar jag som noll...även om jag vid tidigare tillfällen för x antal år sedan fann min dåvarande cykel vid arbetsförmedlingen efter att ha varit borta i ett år :rofl och en gång ringde polisen själva till mig om att de hade funnit den, vem vet det kanske blir tredje gången gilt..:)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM