Vad fick dig att le idag?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
att den nya suzukin kommer med twin.....hallelulja.:)
hoppas bara att japsen fortsätter med twin i sina hojar....
Trevligt!
En av mina grundregler är att motorer för gatåka skall ha en volym av 250-600 cc per cylinder, samt vara så kvadratiska som möjligt.

På motorcyklar skall de även vara luftkylda och förgasarmatade.
Men den tiden är förbi.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Mums, annanaspaj e smaskens:)

Här följer receptet. :) (Ica)

Portioner: 6-8

150 g smör
1 dl strösocker
3 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver
1 ägg
2 dl lätt crème fraiche (eller crème fraiche)
1 dl socker
1 tsk vaniljsocker
500 g krossad ananas

Blanda samman smör, socker, vetemjöl och bakpulver till en deg i matberedare. Tryck ut i en pajform, ca 24 cm i diameter.

Rör ihop ägget, lättcrème fraiche eller crème fraiche, socker och vaniljsocker. Blanda i avrunnen, krossad ananas.

Häll fyllningen i pajformen. Grädda i 175°C i mitten av ugnen i ca 40 minuter.

Servera pajen något avsvalnad med vaniljglass eller lättvispad grädde. Kanske med lite rom i.

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    140 KB · Visningar: 43

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kom en spillevink från Jehovas Vittne och knackade på nyss. Hon spatserade helt sonika in, och började snacka om att vi levde i de sista dagarna, och att bara de som var ödmjuka inför Jesus skulle överleva och bla bla. Hade spellistan på random, och efter ca 1 minut dök det upp en death metal-låt. Hon tittade konstigt, och började liksom på att avsluta samtalet. Jag såg min chans, ställde en massa jobbiga frågor som tydligt visade mitt tvivel gällande hennes dravel och var ett riktigt pain in the ass.

Allt ackompanjerat av death metalen. She will not come back.... Muhahahaha! :D

Ni skulle sett hennes min! :)

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Kom en spillevink från Jehovas Vittne och knackade på nyss. Hon spatserade helt sonika in, och började snacka om att vi levde i de sista dagarna, och att bara de som var ödmjuka inför Jesus skulle överleva och bla bla. Hade spellistan på random, och efter ca 1 minut dök det upp en death metal-låt. Hon tittade konstigt, och började liksom på att avsluta samtalet. Jag såg min chans, ställde en massa jobbiga frågor som tydligt visade mitt tvivel gällande hennes dravel och var ett riktigt pain in the ass.

Allt ackompanjerat av death metalen. She will not come back.... Muhahahaha! :D

Ni skulle sett hennes min! :)

Ha ha:tummenupp

Gabor

Guest
Ler alltid när diskuscioner om och med religiöse ytterligheter kommer på tal,de har oftast ingen som helst verklighetsuppfattning över huvud taget,så lätta att få tappa fotfäste.
Bästa är att vara djävulsdyrkare :cdevil eller sexmissbrukare som bara styr in det på enbart sexsnack ...:tungan

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Näe, inte så mycket. Men jag ska nog göra det.

Fler bra förslag? :)

Jajjamensan.
Ety du skall jobba som IT-nisse, så bör du presentera dig som avlönad porrsurfare så att grabbarna på golvet fattar vad du sysslar med.

För att ge ett seriöst intryck däremot, så bör du sköta all komunikation genom binära sifferkoder.

Ordvitsar överförda till binärkod bör dock följas av ett: "LOL" för att inte missuppfattas.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
När Kaptenen slänger ur sig; Det ser ut som du kammat dig med en handgranat. Vattenkamma och kom tillbaka. Med ljusets hastighet, framåt! Detta medan jag står i givakt 2 meter bort, hade fullt upp med att inte falla ihop av skratt... :D

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Att jag idag fick igång backuperna på en uråldrig SGI, en av vår avdelnings webbservrar. :D

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
När Kaptenen slänger ur sig; Det ser ut som du kammat dig med en handgranat. Vattenkamma och kom tillbaka. Med ljusets hastighet, framåt! Detta medan jag står i givakt 2 meter bort, hade fullt upp med att inte falla ihop av skratt... :D

"Yes och Okej är tonårstidningar"

Har du ryckt in nu?

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha