Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Min dotter fick mig att le idag precis som varje dag. När hon ler åt en och är glad smälter man :)

Mina barn får mig fortfarande att le varje dag, trots att jag inte ens träffar dom alla dagar.

Men dom har fått mig att bryta ihop ibland också, men det minns man aldrig mer än en vecka.

I dag log jag för att två gamla tanter (80+) som var ute och gick stavgång bad mig om hjälp att justera gångstavarna.

Jag skämtade om att det var vanligt med stavfel nuförtiden varpå den ena tanten replikerade blixtsnabbt att "det är ju så med oss "dagens ungdomar" vi chattar för mycket"

Vi tokades fram och tillbaka mera medans jag justerade, varpå den ena tanten som var klar ropade "sluta stöta på grabben nu, vi skulle ju ut och jaga gubbar i parken"

Jag hoppas att jag är lika pigg när jag är 80, dom hade en enorm livsglädje!

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Fått sålt hojen! :banana Om det nu går i lås så kommer det en skåning & hämtar den på söndag. :banana
Han lät iaf ärlig & seriös på telefonen men man ska ju inte ropa hej innan man är över bäcken... *hoppas*

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Lyckades lösa ssh-problemet med en dator på jobbet, efter grundlig felsökning. :banana

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Blev klar hos en kund idag och fick en systembolagspåse med 2st Bacardi-flaskor i som bonus innan vi gick, de var tydligen nöjda med sitt nya badrum :)
Så ska alla kunder vara :tummenupp

sportbike

Guest
En kolfiber-sak till hojen dök äntligen upp.
Beställd från USA.
I oktober :rolleyes:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Tre kramar av en kvinna som ligger mig varmt om hjärtat. Å sushibuffé med en god vän.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Den danska tullkontrollanten (kom hem från Kina idag):D

Efter att ha kontrollerat min stora väska så föreslog jag, ärlig som jag är och ovetande om regeln "endast en spritflaska får medtagas in i danmark", att han skulle kontrollera mitt handbagage också. Han frågade då: "Vad har du i den då?"
Jag svarade, ärligt och ovetande - Tja, en dator och två flaskor sprit...
"hmm... En flaska vin och en flaska sprit sa du"
- Va? Nej, två flaskor spri...
"EN FLASKA VIN OCH EN FLASKA SPRIT SA DU??"
- Eej, ja, just det. Självklart! :D

Jävligt hygglo av honom med tanke på att jag dessutom inte är gammal nog att importera sprit...:gnissla Jag blev glad:)

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
My friends in Germany were complaining that they couldn't find a good bagel anywhere. And I said "well whose fault is that?"

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM