Vad fick dig att le idag?

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
[YOUTUBE-ID]tLNrvrXF5ZU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-gS2G6iKI9c&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-gS2G6iKI9c&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
:fyllisar

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
En konversation jag hade med en polare.. Hon hade dragit hem en kille från krogen. Två meter. Vältränad. Snygg.

12 cm:s drule.

12! :rofl

Inga tjocka 12 heller, utan killen var hängd som en jävla ostbåge. Aldrig har väl "cheesus" varit mer passande. Och hur fan kan det ha sett ut på en tjomme som är två meter lång? :D

Som hon uttryckte det: "Jag kände ju fan inte ens när han var inne i mig."

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
En konversation jag hade med en polare.. Hon hade dragit hem en kille från krogen. Två meter. Vältränad. Snygg.

Inga tjocka 12 heller, utan killen var hängd som en jävla ostbåge. Aldrig har väl "cheesus" varit mer passande. Och hur fan kan det ha sett ut på en tjomme som är två meter lång? :D

Anabola har konstiga effekter :D

Har haft konstant träningsvärk i 1½ vecka nu :D de e nice

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08

Hur lång drule ska man ha? :va
Ja, självklart är min längre än 12. :tungan

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag tittade in i ett garage på ca: 300 kvm, parkett på golvet, fyra kristallkronor i taket alla väggar klädda med speglar och där står det en Ferrari, RR, Bentley, AstonMartin och lite andra bilar i 1-2 miljonersklassen, NYA BILAR.

Min arga lapp har resulterat i tillfällig husfrid.
Det får mig att le idag.

Bra civilkurars från dig.:tummenupp

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag tittade in i ett garage på ca: 300 kvm, parkett på golvet, fyra kristallkronor i taket alla väggar klädda med speglar och där står det en Ferrari, RR, Bentley, AstonMartin och lite andra bilar i 1-2 miljonersklassen, NYA BILAR.

Bra civilkurars från dig.:tummenupp
Det är där jag ska hänga upp kristallkronnan som satt i min lägenhet när jag flytta in :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
En händelse som hände i helgen. Satt och spelade Buzz med några vänner varvid frågan "vart finner du en levande tvättsvamp".
Alla svarade havet förutom en kille som svarade i "i bilhallen" :hihi.

En resa ut i europa närmar sig, känns som det behövs då jag har jobbat alldeles för mycket :näsblod

Last edited:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Att Jihad-Jane fört in genderperspektivet i terrorbranschen. Den har varit alldeles för mansdominerad.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Var i garaget igår med Paser. Han har köpt ny som han knappt har hunnit testa. Han har lånat min telefon för att ta lite kort. Sitter där och bläddrar (snokar) och rätt vad det är så utbrister han "Sitter Bosse NAKEN på min hoj!?".

Paser ska flytta ut ur mitt garage så jag och Bosse tänkte busa till det lite. Dock lyckades jag inte hålla bilden hemlig för Paser innan han flyttade ut :gnissla

Bifogat

• Bus_bo.jpg
    Bus_bo.jpg
    78.8 KB · Visningar: 66
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras