Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Hådrockscahffisen på Uppsala Taxi...du är bara så bäst.

Skulle till flurran en gång och vi sitter i taxin och svajar överförfriskat när vi hör atthan lirar hårdrock på låg volym. "Dra på det där på fullt ös" kommmenderade vi honom och när vi väl kom fram ville vi intein på flurran vi hade det bra där bak i taxin. Sen har man morsat och hejat på honom här och där. Schysst kille.

Idag kom jag ut från duschen när jag hör ett dovt rockande. Genast börjar jag flina för jag blir glad att någon rockar loss på morgonkvisten. Försöker klura ut vem det kan vara då alla mina grannar antingen är handikappade eller gamla eller både och :p det är bra isolerat i vårt hus.
Då inser jag med ett flin att fönstret är öppet och att taxistationen är utanför. Jag tänkte att jag kan slå mig i backen på att det är hårdrockchaffisen som rockar loss i sin bil (för det var inte nån jävla RIX mjukisrock...detta var good shit). Så jag tittar ut på gatan och vems bil står inte och vibrerar mitt inne i ett gitarrsolo från Gud om inte ROCKCHAFFISEN :yoparty du är bäst!!! Tack för för smilet :tuttar

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Systers 1åriga dotter som försökte äta upp mig. Det kliar i hennes växande tänder och vill gnaga på allt och alla :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Byte av arbetsgivare fast ändå inte byte av arbetskamrater, arbetsuppgifter eller arbetsrum. Årets andra löneökning på tre månader :banana.

Nu hoppas jag snön försvinner så ska jag ut i vårvärmen och skrika mitt vårskrik :hoppa

systers 1åriga dotter som försökte äta upp mig. Det kliar i hennes växande tänder och vill gnaga på allt och alla :d
:D

Ngt skeptisk i början men blev positivt överaskad, äntligen ett ljus man får pilla på....
http://www.klinta.org/index.php?option=com_content&task=view&id=57&Itemid=73

Last edited:

dipsy

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2008
Hoj
-
Satt på trallen med kaffe i handen. solen lyste vackert över trädgården. Ser hunden leka i snön med en boll, så lycklig tittar hon upp på mig. Att se henne lycklig gör mig alldeles varm, jag log :)

frillan

TSIO-550
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki RGV 250- 97, Moto Guzzi 1200 Sport -10.
Jag har semester från nu till sista mars. Börjar att åka till hemsedal för att sen snedda över till vemdalen å möta upp familj å kusiner.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Klarade lokalkännedomsprovet idag.
Ett steg närmare ett nytt jobb.
Förvisso ett jobb jag kommer vantrivas med, men ändå bättre än nuvarande.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Med tanke på alla urspårade trådar så gjorde jag mig en :popcornskål

Det bästa man kan göra av gamla Blues 12"

Bifogat

• popcorn.jpg
    popcorn.jpg
    126.4 KB · Visningar: 53

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Med tanke på alla urspårade trådar så gjorde jag mig en :popcornskål

Det bästa man kan göra av gamla Blues 12"
Coolt!

Jag snodde tillbaka min cykel som blev stulen för ett halvår sen, blev så glad att jag glömde ge ungjäveln stryck. :) Perfekt då jag knäckte framgaffeln på min "nya" (60 cm drop Trode jag faktiskt en marvin mtb skulle klara, vist platlandning och betong, men perfektlandning och allt höll utom gaffeln som blev chopper:D.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
haha. testade talsöket på nya telefonen och sa nexus one. fick upp en sökning på "sex with mom" :gnissla :D

CMA

Övning ger färdighet
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Suzuki SV1000S-2007 Suzuki sv1000s-04 (såld) Fireblade-98 (såld)
Att arbetspasset tog slut kl 07 imorse..:tummenupp... sova en stunf igen sen gå skiten igen vid 20.30:huvet:mad::Bugar

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Gamla minnen. Synd att man inte ser vilket effekthandikapp han har - Hjälplöst frånåkt på rakorna, men vilken hjälteinsats det var. [YOUTUBE-ID]3ma08xHeXUQ[/YOUTUBE-ID]

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF

Kattungar is the shit. :fakta

Idag har jag svårt att torka av ett leende, det är vår av bara helvete här. Och såpass att man har en farbar led i min permafrostade uppfart, och vägarna är torra, duccen är på hugget och skinnstället står och väntar.

...kan bli en liten glass-ätar-utflykt till markan i Strömsholm bannemig.

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras