Servettrullen jag fått till garaget
Fredag och öl
Och jag sitter inte ens i rullstol!
Och jag sitter inte ens i rullstol!
I hear you! "Rätt" använda är vapen skitcoolt!Mitt glädjeämne är några dagar gammalt: sköt drygt 2000 skott med KSP 58 i stridsställning jämte GRG, AK4 med GRT, Pskott, AK4 och gevärsrök. Hårdrock och adrenalin med fullbumpa som startar eldöverfallet. Ja, jag gillar militärliv! Andra kanske tycker jag är larvig men det är er valda sanning.
Den som det visste... Har bara minnesfragment. Men det var i en kurva som gjort sig känd för att kasta av folk kors och tvärs året om. (Ett försök att skylla ifrån mig...?) Blev i alla fall sjukhusvistelse och funderingar på var på min kropp jag ska fästa mobilen fortsättningsvis. Den låg i kutsen och jag fick förlita mig på att okända skulle stanna och hjälpa mig. Vilket de gjorde tack och lov!Himla tur du hade då... Vad hände?
Fö är jag glad åt alla fotografer som hänger på knixkörningarna. Man får sig ett och annat till livs om sin egen körning...
Den som det visste... Har bara minnesfragment. Men det var i en kurva som gjort sig känd för att kasta av folk kors och tvärs året om. (Ett försök att skylla ifrån mig...?) Blev i alla fall sjukhusvistelse och funderingar på var på min kropp jag ska fästa mobilen fortsättningsvis. Den låg i kutsen och jag fick förlita mig på att okända skulle stanna och hjälpa mig. Vilket de gjorde tack och lov!
Jag brukar också bli skitglad när folk fotar och filmar min körning. Ända fram tills jag ser resultatet. Bilderna ljuger inte om det där instruktörerna tjatat om hela dan... Brukar bli pinsamt att kolla, men ACK så nyttigt!!
Skönt att höra!!!
Hoppas att du snart blir återställd och har lika gott samarbete med försäkringsbolagen som jag.
Mitt glädjeämne är några dagar gammalt: sköt drygt 2000 skott med KSP 58 i stridsställning jämte GRG, AK4 med GRT, Pskott, AK4 och gevärsrök. Hårdrock och adrenalin med fullbumpa som startar eldöverfallet. Ja, jag gillar militärliv! Andra kanske tycker jag är larvig men det är er valda sanning.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|