Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag har tydligen vunnit ett GPS program till min telefon!

Det var IOFS inte dyrt att köpa heller, men gratis är gott!
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Nu vet jag varför Michael Schumacher hade sån framgång i F1,,, vilka svin.:arsele
momento23.jpg
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Sättet cyklisterna, som cyklade tre i bredd på en smal och hårt trafikerad väg i morgonrusningen, skingrades på efter mitt ilskna tut! :finger
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
lillhunden som bestämde sig för att plocka upp en pinne, och sen förskräckt hoppade till när lövruskan i andra änden rasslade till :D
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Syrrans yngste blev skitglad när jag gullade lite med honom.
En 3 månaders bebbe kan få även den starkaste bevekad.
Nu är jag inte ens näst starkast, så jag bara föll och blev fascinerad.

Sen fick Gumpa mig att le lite småfånigt.
Inte idag, men varmt och ... ja, småfånigt glatt.
Tackar jag för.
 
Last edited:

R5+1

Guest
I'm aliiiiiive!

Och jag sitter inte ens i rullstol! :yoparty :Bugar
:banana:banana:banana:banana:banana
 

Bifogat

  • Krokig.JPG
    Krokig.JPG
    45.1 KB · Visningar: 85

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Och jag sitter inte ens i rullstol! :yoparty :Bugar
:banana:banana:banana:banana:banana

Skönt att höra!!!

Hoppas att du snart blir återställd och har lika gott samarbete med försäkringsbolagen som jag.

Mitt glädjeämne är några dagar gammalt: sköt drygt 2000 skott med KSP 58 i stridsställning jämte GRG, AK4 med GRT, Pskott, AK4 och gevärsrök. Hårdrock och adrenalin med fullbumpa som startar eldöverfallet. Ja, jag gillar militärliv! Andra kanske tycker jag är larvig men det är er valda sanning.
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Och jag sitter inte ens i rullstol! :yoparty :Bugar
:banana:banana:banana:banana:banana

Himla tur du hade då... Vad hände?

Fö är jag glad åt alla fotografer som hänger på knixkörningarna. Man får sig ett och annat till livs om sin egen körning... :D
 

R5+1

Guest
Mitt glädjeämne är några dagar gammalt: sköt drygt 2000 skott med KSP 58 i stridsställning jämte GRG, AK4 med GRT, Pskott, AK4 och gevärsrök. Hårdrock och adrenalin med fullbumpa som startar eldöverfallet. Ja, jag gillar militärliv! Andra kanske tycker jag är larvig men det är er valda sanning.
I hear you! "Rätt" använda är vapen skitcoolt! :yoparty:yoparty

Himla tur du hade då... Vad hände?
Fö är jag glad åt alla fotografer som hänger på knixkörningarna. Man får sig ett och annat till livs om sin egen körning... :D
Den som det visste... Har bara minnesfragment. Men det var i en kurva som gjort sig känd för att kasta av folk kors och tvärs året om. (Ett försök att skylla ifrån mig...?) Blev i alla fall sjukhusvistelse och funderingar på var på min kropp jag ska fästa mobilen fortsättningsvis. Den låg i kutsen och jag fick förlita mig på att okända skulle stanna och hjälpa mig. Vilket de gjorde tack och lov! :Bugar

Jag brukar också bli skitglad när folk fotar och filmar min körning. :banana Ända fram tills jag ser resultatet. Bilderna ljuger inte om det där instruktörerna tjatat om hela dan... :död Brukar bli pinsamt att kolla, men ACK så nyttigt!!
 
Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Den som det visste... Har bara minnesfragment. Men det var i en kurva som gjort sig känd för att kasta av folk kors och tvärs året om. (Ett försök att skylla ifrån mig...?) Blev i alla fall sjukhusvistelse och funderingar på var på min kropp jag ska fästa mobilen fortsättningsvis. Den låg i kutsen och jag fick förlita mig på att okända skulle stanna och hjälpa mig. Vilket de gjorde tack och lov! :Bugar

Krya på dig! Säsongen är i det närmaste slut ändå, du har tur att det hände nu!

Jag brukar också bli skitglad när folk fotar och filmar min körning. :banana Ända fram tills jag ser resultatet. Bilderna ljuger inte om det där instruktörerna tjatat om hela dan... :död Brukar bli pinsamt att kolla, men ACK så nyttigt!!

Om man ändå levde som man lärde... :rolleyes:
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Skönt att höra!!!

Hoppas att du snart blir återställd och har lika gott samarbete med försäkringsbolagen som jag.

Mitt glädjeämne är några dagar gammalt: sköt drygt 2000 skott med KSP 58 i stridsställning jämte GRG, AK4 med GRT, Pskott, AK4 och gevärsrök. Hårdrock och adrenalin med fullbumpa som startar eldöverfallet. Ja, jag gillar militärliv! Andra kanske tycker jag är larvig men det är er valda sanning.

Jag tycker att det låter skitlarvigt.
Men å andra sidan så tycker antagligen en stor del av världens befolkning att jag är ytterst larvig när jag står och flinar över antikt skrot.
Man skall göra det man tycker är roligt.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
@Skrotnisse

Visst finns det nördar för allt! (Militärliv och skrotsamlande inkluderat.) ;) Som du säger, man ska göra det man tycker är roligt. Fan vad man skulle bli understimulerad och trångsynt om alla tyckte lika! Man ska ha passioner i livet, det är det som gör livet värt att leva.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top