Vad fick dig att le idag?

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Tidigare inlägg fick mig faktiskt att inse att:

Att kollektivtrafiken i Göteborg funkar så in i bomben bra! Har inte åkt fel en enda gång på typ snart 10 år :D o aldrig försovit mig :yoparty

Mitt tidigare inlägg kom sig av att jag aldrig varit i Berlin tidigare. Att komma så rätt på första försöket är bra. :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Mitt tidigare inlägg kom sig av att jag aldrig varit i Berlin tidigare. Att komma så rätt på första försöket är bra. :)

Ja det är det :tummenupp ...du får ha i åtanke att :tuttar har grymt dåligt lokalsinne o var livrädd för spårvagnar, de är tysta o man vet inte vilket håll de ska åt..så det är ett under att jag har klarat mig så länge som jag har utan stora incidenter :D

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Mina nybyggda Xenonextraljus på pendlarbilen lyste upp min morgon och gladde alla utan dom som "glömde" blända av :tuttar

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
hasselacam2.jpg

Snart... snart... är det äntligen dags. :)

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Kattjävlarna vill gärna testa lubba upp när jag öppnar dörren.
Oftast kommer de ganska fort tillbaka, eftersom det inte finns så jävla mkt att göra hos våra övre grannars dörrar.
Nu, när jag skulle kolla posten, stack de båda två uppför trappan. (eller trappen, om man är stolt norrlänning)
Fort som fan gick det, och jag sket i det, bara för att se vad som månde hända.
Pissfega och hussegoa kom de ner efter c:a en minut.
Sen vart det hus i helvete här nere i stället.

Ni som sett en nakenkatt som försöker mucka med en balkongdörr kan ha en aning om vad jag skrattar åt.

Så jävla efterblivet.

Men roligt som fan. :D

R5+1

Guest
Äntligen!

Wohooo!! Jag har en fullt laglig och fungerande vinterbil! :banana:banana:banana

Bifogat

• Toya.JPG
    Toya.JPG
    66 KB · Visningar: 54
Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Övertid på skolan =D

Dvs, fick svarat massa delar till mig själv

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Några snöflingor kommer in över skåne= Snökaos :D Ungefär som när dårarna innanför tullarna råkar få en flinga på bilen och de dödsvoltar ner längs Sveavägen....

Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Att det inte blev påslunch á la sista Teched i Barcelona. Riktig mat, och snacks efteråt i massor. Tack tyskarna för den ordningen!

:tummenupp

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:yoparty:banana SSSSSSSSNNNNNNNNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Man kan bara le i dag anser jag :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Några snöflingor kommer in över skåne= Snökaos :D Ungefär som när dårarna innanför tullarna råkar få en flinga på bilen och de dödsvoltar ner längs Sveavägen....

Så är det ju för fan alltid. Det är aldrig någon som lär sig av förra årets miss (en miss som består av att vänta tills det är för sent och det redan har kommit snö innan man sätter dit vinterdäcket) och vidtar förebyggande åtgärder i tid, utan så fort det dyker upp snö så blir folk helt chockade och hamnar i något jävla paniktillstånd som gör att de inte kan köra bil över huvud taget varpå alla krockar/glider av vägen och mediernas "snökaos" är ett faktum. Folk får fan skylla sig själv när de hamnar där, jefla idioter:mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Så är det ju för fan alltid. Det är aldrig någon som lär sig av förra årets miss (en miss som består av att vänta tills det är för sent och det redan har kommit snö innan man sätter dit vinterdäcket) och vidtar förebyggande åtgärder i tid, utan så fort det dyker upp snö så blir folk helt chockade och hamnar i något jävla paniktillstånd som gör att de inte kan köra bil över huvud taget varpå alla krockar/glider av vägen och mediernas "snökaos" är ett faktum. Folk får fan skylla sig själv när de hamnar där, jefla idioter:mad:
bästa va ju för en månad sen, Under rubriken SNÖ KAOS! en bild på en bil i ett dike vid en skarpkurva skylt och frost i gräset.. :D

Nu undrar jag dock varför jag inte får nån snö?! Har jag flyttat till lapphelvetet så vill jag fan ha snö!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Du bor ju för fan nästan i Lappland, klart du ska ha snö nu ju :mad:

Det är "snökaos" här just, fy fan vad härligt! :banana

Nu är det helt vitt på backen här, tack så jewla mycket. :(

Nu måste jag kränga på vinterdäck på pilsnerhäcken för att kunna besiktiga, bah!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept