Vad fick dig att le idag?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Kollade på showen GIFT - Ett livsfarligt ämne (Anna Mannheimer & Peter Apelgren) idag. Så jävla bra så det är inte sant, skrattade konstant! :)

Förövrigt stötte jag till Per Andersson från Grotesco(och Parlamentet mm.) i kön in, sen satt han och Morgan Pålssons kameraman "Robert Flycht" några rader framför, sjukt coolt alltså!!!1 :D

Det fick mig att le!

3633044866.jpg

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Kom till jobbet idag och det första jag mötes av var våran verksamhetsöverläkare som tyckte att göteborgarna skulle sluta gnälla över att det hade snöat i natt (de har nu lika mycket snö som vi i Skövde fick i november) och att "till och med lena har tagit sig hit idag" :D.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Att inte ens annonsörerna på Sporthoj kan stava rätt i sina banners här till höger :D
Jävla patrask är vad det är helt enkelt.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Att inte ens annonsörerna på Sporthoj kan stava rätt i sina banners här till höger :D
Jävla patrask är vad det är helt enkelt.

På tal om reklambanners som får en att le, på blocket annonserar ju bland annat "mötesplatsen" (dejtingsajt, typ) med små exempelbilder på folk som reggat sig där och som söker en partner... Med jämna mellanrum visas en bild på någon brud 40+ från någonstans, och jag garvar varje gång den kommer upp. Bruden ser fan ut som något jävla anorektiskt knarkartroll:D Lysande reklammeddelande, "kom till oss och träffa SÅHÄR vackra fruntimmer":D

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Isen på min gata har nästan försvunnit. Fortätter det så här så kan jag ta hojen till jobbet på måndag. Våga vägra kommunaltrafik.

Startade upp den efter 2 veckors snö och minus grader. Startade direkt. :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
På tal om reklambanners som får en att le, på blocket annonserar ju bland annat "mötesplatsen" (dejtingsajt, typ) med små exempelbilder på folk som reggat sig där och som söker en partner... Med jämna mellanrum visas en bild på någon brud 40+ från någonstans, och jag garvar varje gång den kommer upp. Bruden ser fan ut som något jävla anorektiskt knarkartroll:D Lysande reklammeddelande, "kom till oss och träffa SÅHÄR vackra fruntimmer":D

Det riktigt dystra är ju att 70% av gångerna är det en gubbe! :huvet

Dom har liksom inte greppat att när jag söker efter hojjar på blocket så letar jag efter just en hoj, inte ""Hårig_Hingst" 57, från Motala". :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det riktigt dystra är ju att 70% av gångerna är det en gubbe! :huvet

Dom har liksom inte greppat att när jag söker efter hojjar på blocket så letar jag efter just en hoj, inte ""Hårig_Hingst" 57, från Motala". :gnissla

Det roligaste är ju att de verkligen inte verkar granska profilerna de slänger upp som exempel alls:D Hade de varit lite smarta hade de kanske valt ut några ovanligt snygga eller liknande att representera skiten, men när de plockar slumpmässiga gulablendrökande WT-kärringar som ser ut som ett skelett i ansiktet så kan man inte annat än att le åt skiten:D
Ännu roligare blir det ju när samma bild dyker upp med jämna mellanrum i flera månaders tid, man kan inte låta bli att tänka "Jag är inte förvånad":D

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Det 27 år gamla blinkersreläet på vinterhojen gav upp för några veckor sen. Idag har det äntligen blivit utbytt! :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Det roligaste är ju att de verkligen inte verkar granska profilerna de slänger upp som exempel alls:D Hade de varit lite smarta hade de kanske valt ut några ovanligt snygga eller liknande att representera skiten, men när de plockar slumpmässiga gulablendrökande WT-kärringar som ser ut som ett skelett i ansiktet så kan man inte annat än att le åt skiten:D
Ännu roligare blir det ju när samma bild dyker upp med jämna mellanrum i flera månaders tid, man kan inte låta bli att tänka "Jag är inte förvånad":D

Hahah, joo. Kan inte tänka mig att mötesplatsen.se är sådär jätte bra sätt att träffa folk på. :)
Inte helt vanligt med snygga brudar där precis, av någon anledning.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
[YOUTUBE-ID]4TshFWSsrn8&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag monterade det absolut sista i nya badrummet för 10 minuter sedan. Så nu slipper vi gå på muggen i källaren och kan både bada och duscha och skita på övervåningen :party
Och snyggt blev det också trots väldiga kompromisser på grund av storleken :)
Men höll budgeten? Inte en chans, trots att det såg ljust ut länge...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag monterade det absolut sista i nya badrummet för 10 minuter sedan. Så nu slipper vi gå på muggen i källaren och kan både bada och duscha och skita på övervåningen :party
Och snyggt blev det också trots väldiga kompromisser på grund av storleken :)
Men höll budgeten? Inte en chans, trots att det såg ljust ut länge...

ThisThreadIsWorthless.jpg

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Man undra ju ibland om de verkligen va på riktigt dedär, tills jag såg en kollega på bild :S

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
:lol

Får han (hon?) höra det än idag? :)

Jobbar på olika avdelningar så jag vet inte.
Jag säger iaf inget om de, men han kan säkerligen ha fått en o annan pik tack vare att han synts ganska ofta på blocket.

Tycker för övrigt det är lite taskigt att annonsera på det sättet på en sida som blocket.

Lite som att regga sig på en site för bajsporr-intresserade i tron om att man bara ska träffa på likasinnade o sen fläker bajsporrsidan ut annonser med bild o info o hela tjabalojset på en av sveriges mest välbesökta hemsidor :D

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag säger iaf inget om de, men han kan säkerligen ha fått en o annan pik tack vare att han synts ganska ofta på blocket.

Tycker för övrigt det är lite taskigt att annonsera på det sättet på en sida som blocket.

Lite som att regga sig på en site för bajsporr-intresserade i tron om att man bara ska träffa på likasinnade o sen fläker bajsporrsidan ut annonser med bild o info o hela tjabalojset på en av sveriges mest välbesökta hemsidor :D

Även vi hade en medarbetare som blev uthängd på blocket, men vi var snälla och berättade det.

Finns tydligen någon kryssruta i inställningarna som ingen hittar :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj

Jässå. Skulle man ertrappas med nått sådant på min arbetsplats hadde man nog fått stå ut med en hel del mobbing. Skulle nog ångra det rätt snabbt. :)

Hahah, gillar hur du jämför online-dateing med bajsporr. :D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Även vi hade en medarbetare som blev uthängd på blocket, men vi var snälla och berättade det.

Finns tydligen någon kryssruta i inställningarna som ingen hittar :D

Ah, en såndär väl dold sak, ungefär som att alla som reggar sig på SH ger Swedie fulla rättigheter att när som helst hämta ens hoj i garaget sålänge man inte kryssar ur en ruta på en sida som man bara kommer åt om man är moderator och bor i Nigeria :D

Jässå. Skulle man ertrappas med nått sådant på min arbetsplats hadde man nog fått stå ut med en hel del mobbing. Skulle nog ångra det rätt snabbt. :)

Hahah, gillar hur du jämför online-dateing med bajsporr. :D

Hah, äh kanske va lite extremt, men ville väl bara komma fram till att man kanske inte väntar sig att bli uthängd riktigt sådär :D

Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Ah, en såndär väl dold sak, ungefär som att alla som reggar sig på SH ger Swedie fulla rättigheter att när som helst hämta ens hoj i garaget sålänge man inte kryssar ur en ruta på en sida som man bara kommer åt om man är moderator och bor i Nigeria :D

:tummenupp :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...