Vad fick dig att le idag?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Efter att ha jobbat heltid OCH pluggat heltid i 2 veckor samt snittat 4 tim sömn per natt, glädjer jag mig åt att jag klarade tentan igår och tar en jeeevligt lugn söndag...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Efter att ha jobbat heltid OCH pluggat heltid i 2 veckor samt snittat 4 tim sömn per natt, glädjer jag mig åt att jag klarade tentan igår och tar en jeeevligt lugn söndag...

Om du hade hoppat över allt SH-surfande så hade du nog kunnat få 6 timmar sömn per natt :jäs

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Då är det ju dags för ET-fest! Vi hade vår sista i onsdags och har hållt på sen dess :banana

R5+1

Guest
Kombinationen ny bil och en massa snö gör mig förb....
Inte kan man stänga av antispinnen, vilket innebär att den hackar och rycker hela tiden, på alla växlar.
Inte går det att stanna, abs:en jobbar glatt förbi alla rödljus.
Inte kan man svänga, då går esp:n in igen och rätar upp ekipaget.
Inte kan man ta en taxi, för det finns inga lediga.
Piss :mad:
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Man kanske skulle ta och bli bög, hade varit så mycket enklare.

Eller så skaffar du en brud som förstår att uppskatta att den där motorn ju är helt tokren, det är inte en big block V8 samt att den står intryckt mot väggen och inte mitt i vardagsrummet så ordinarie bord förpassats till balkongen i snön.
Förstår inte riktigt problemet. Tyckte det blev superfint med röda ljus och allt.:tummenupp
/Fd sambo med en raggare...

Last edited:

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Eller så skaffar du en brud som förstår att uppskatta att den där motorn ju är helt tokren, det är inte en big block V8 samt att den står intryckt mot väggen och inte mitt i vardagsrummet så ordinarie bord förpassats till balkongen i snön.
Förstår inte riktigt problemet. Tyckte det blev superfint med röda ljus och allt.:tummenupp
/Fd sambo med en raggare...

Haha. Så du har levt livet med raggarna va? Dom sa vi fixar dig va? Du har blivigt tagen av polisen va? Sovigt i fyllecell va? :d

Sent from my iphone

R5+1

Guest
Haha. Så du har levt livet med raggarna va? Dom sa vi fixar dig va? Du har blivigt tagen av polisen va? Sovigt i fyllecell va? :d

Nu tycker jag allt att du beter dig lite störigt.:arsele:hihi
Precis som AW med SH så var jag en av dom värre även i det gänget...:rodnar

Otroligt sällan faktiskt som polisen brydde sig om oss. Med tanke på hur mycket dom (inte jag!) stal, svinade ner, jävlades med andra både i trafiken och utanför bilen, slog sönder saker bafföatt så borde snuten kraftsamlat så fort raggarna visade sig.

Det enda positiva jag kan säga om raggarna som folk är att de är bäst på att INTE slänga glasflaskor omkring sig, man tog med sig tomflaskorna hem. För inte ville man va skyldig till att polarn fick punka på Cadillacen 38 mil hemifrån en söndag.
(läs: man va ju så fattig så all pant var sprit värd! :D)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Detta fick/får mig att le
[YOUTUBE-ID]iku6F8Wd1cM[/YOUTUBE-ID]

sportbike

Guest
Kund: -Det brukar inte vara nån trafik på vägen jag åker på morgonen så jag höll bra fart, men så kom det en jävel från andra hållet så jag frontade med honom.
-Det var lite halare än jag trodde.

Världsklass.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Den här är iofs gammal, men den får mig att le varje gång ändå..

[YOUTUBE-ID]r6LODuStrFA[/YOUTUBE-ID]

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Lillbrorsan som bor i Skellefteå på besök. Skönt med samvaro bestående av att sitta i soffan och kolla på Top gear i ett par timmar utan att säga nåt. Låter litet skumt, men ni med bröder förstår säkert vad jag menar.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Lillbrorsan som bor i Skellefteå på besök. Skönt med samvaro bestående av att sitta i soffan och kolla på Top gear i ett par timmar utan att säga nåt. Låter litet skumt, men ni med bröder förstår säkert vad jag menar.

:D

Japp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras