Vad fick dig att le idag?

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Kliver ut i morse 9 grader varmt. Vägen är helt ren och fin. Sätter sig på hojen och puttrar till jobbet på mindre än 10 minuter. :D

Ingen buss med skrikande skol-ungar eller vänta på buss nummer två som aldrig kommer.
Frihet.

Nu måste jag bara hitta på nåt att göra i 8 timmmar tills man får gå hem igen.

sportbike

Guest
Sitter i bilkö på väg hem när det plötsligt säger "pling" i instrumentpanelen på bilen och texten "vill du ansluta till "Petter" via bluetoth?"
Tittar in i bilen bredvid och där sitter rapparen själv.
Skulle jag vevat ner fönstret och vrålat: -Yo Petter, värsta blåtandspolaren leen?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Kliver ut i morse 9 grader varmt. Vägen är helt ren och fin. Sätter sig på hojen och puttrar till jobbet på mindre än 10 minuter. :D

Ingen buss med skrikande skol-ungar eller vänta på buss nummer två som aldrig kommer.
Frihet.

Nu måste jag bara hitta på nåt att göra i 8 timmmar tills man får gå hem igen.

Skicka hit det vädret!! Omgående!!

Sitter i bilkö på väg hem när det plötsligt säger "pling" i instrumentpanelen på bilen och texten "vill du ansluta till "Petter" via bluetoth?"
Tittar in i bilen bredvid och där sitter rapparen själv.
Skulle jag vevat ner fönstret och vrålat: -Yo Petter, värsta blåtandspolaren leen?

Nä du skulle tittat på honom med en Jante-blick. :trointeattduenåt-stare

Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag lyckades montera en taklampa utan att för stora bekymmer.

Jag fick 40 kr rabatt på biltema av polaren =)

Helförsäkring på hojen!

6563 kr :D

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Först blev jag förbannad men historien är ganska rolig ändå:

Min kompis tog hem min snowboard i våras ifrån Åre hem till Småland. Den har stått i hands föräldrars lada sedan dess och rycktet kvarstod då att den skulle finnas där nånstans.
Idag åkte jag ut för att hämta den.

Ingen var hemma men jag ska väl kunna leta upp den själv i ladan. Det tråkiga var bara att det fans TRE lador bakom huset och 6 dörrar, varav 2 hade det skottats fram en liten stig till. Börjar och leta här först såklart. Ingen snowboard. Sen hade vi 4 dörrar kvar att undersöka och helst vill man inte skotta i onödan, så det var ju bara att chansa hej vilt. Sagt och gjort, skotta-skotta-skotta, sen leta-leta-leta...
Avverkade de 4 dörrarna och hittade nog allt i de där jevla ladorna UTOM min bräda. Traskar tillbaka mot bilen tillsammans med ett ryggskott och ser en liten stig upp till ÄNDEN (s.k. rännen) på en av ladorna. Öppnade dörren och vad fään tror ni ligger där inne?
MIN BRÄDA!! :huvet

Men dock komiskt i efterhand :D
Så nu drar jag till Norge :yoparty

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Var ute och käkade med Max med grabbarna nu under kvällen. Satt i lugn och ro med burgaren och snackade skit med polarna när en ilsken turk/arab/muslim/whatever gled upp till kassan och började svära åt killen där om att han fått bacon på sin burgare fast han beställt en utan. Kastar burgaren på disken och springer sen in på dass för att lägga en ljudlig kaskad-spya. Jag får då naturligtvis ett hysteriskt skrattanfall precis som hälften av övriga gäster på restaurangen/syltan. Made my day!! :D

• Gilla
Reaktioner: Loy

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Var ute och käkade med Max med grabbarna nu under kvällen. Satt i lugn och ro med burgaren och snackade skit med polarna när en ilsken turk/arab/muslim/whatever gled upp till kassan och började svära åt killen där om att han fått bacon på sin burgare fast han beställt en utan. Kastar burgaren på disken och springer sen in på dass för att lägga en ljudlig kaskad-spya. Jag får då naturligtvis ett hysteriskt skrattanfall precis som hälften av övriga gäster på restaurangen/syltan. Made my day!! :D

Bara jag som får upp detta i huvudet :D

Desvärre kan inte sporthoj länka klipp som startar en viss sekund in i filmen :huvet därav länken!

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha fick en tråd skriven på Flashback raderad.

Underättlsetjänsten i Göteborg står bakom en korsordstidning vid namn Krysstag som delats ut gratis.

Grejen är att få fram folk som är kluriga och rena av sig till tjänster ni vet oskyldiga tant agda eller så skickar in massa bra svar och då får undsäk nos på dessa..

Detta tyckte dom var lite väl hett att nämnas på flashback

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Haha fick en tråd skriven på Flashback raderad.

Underättlsetjänsten i Göteborg står bakom en korsordstidning vid namn Krysstag som delats ut gratis.

Grejen är att få fram folk som är kluriga och rena av sig till tjänster ni vet oskyldiga tant agda eller så skickar in massa bra svar och då får undsäk nos på dessa..

Detta tyckte dom var lite väl hett att nämnas på flashback

Vad går du på för nåt :7peta

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fick Bike gratis i brevlådan!

Kalas när man är lite förkyld

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Min bästaste kusin kanin, väntar barn, OCH ska gifta sig på nyår =D

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Lyssnade på en gammal favorit och fick någon slags leende återblick av året som gått.

:gnissla

[YOUTUBE-ID]QkK5bZls4ac[/YOUTUBE-ID]

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
all trevligt person på lasarettet i västerås som har tagit så väl hand om flickvännen(och mig). Och att hon mår mycket bättre nu efter sin akuta blindtarmsopration

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Att min älskade far tänkte på mig idag och handlade en massa "bra-å-ha-i-skafferiet-varor" till mig. Han är den bästaste av de bästa! :):yoparty

Kommer du vara med i nästa omgång av "Ung & Bortskämd"? :tungan

Men för att vara lite seriös: Snällt av honom! :) Är man familj så ska man ju hjälpas åt. :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati