Vad fick dig att le idag?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Vem tror du flinar mest när hela huset blir lerigt när han väl är inne sen? :fakta

Själv är jag nöjd över att ha genomlidit min livs första, och förhoppningsvis sista, ljumskbråcksoperation.

Så, nu har man skapligt ont o magen och försöker sysselsätta sig. Vad fan gör folk som är sjukskrivna med begränsade rörelsemöjligheter:confused:

Ruska tupp är väl inte att tänka på? :D

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
V11 Sport -01
Äh, ut och kör en sväng. Det tar emot att svinga benet över sadeln men det går över ;-)

Gjorde båda sidorna i fjol, körde hoj till jobbet dan efter den andra operationen. Förutom att få benet över gjorde det faktiskt mindre ont än att köra bil. Tur att man är institutionaliserad kontorsråtta också så det funkar att hasa/halta runt i korridorerna i maklig takt.

/Anders

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Idag var vi på ultraljudsundersökning, som genom en fingerknäppning fick man lite annat perspektiv på livet.

Morgonen bjöd sannolikt mitt livs häftigaste ögonblick sedan 2003, då jag körde rookie600 på Gelleråsen i SM/SO-serien. Nämnda tävling hamnar nu först på andra plats...

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Idag var vi på ultraljudsundersökning, som genom en fingerknäppning fick man lite annat perspektiv på livet.

Morgonen bjöd sannolikt mitt livs häftigaste ögonblick sedan 2003, då jag körde rookie600 på Gelleråsen i SM/SO-serien. Nämnda tävling hamnar nu först på andra plats...

Det är verkligen en otrolig wow-känsla med 1:a ultraljud :) :tummenupp :) Grattis till er!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Äh, ut och kör en sväng. Det tar emot att svinga benet över sadeln men det går över ;-)

Gjorde båda sidorna i fjol, körde hoj till jobbet dan efter den andra operationen. Förutom att få benet över gjorde det faktiskt mindre ont än att köra bil. Tur att man är institutionaliserad kontorsråtta också så det funkar att hasa/halta runt i korridorerna i maklig takt.

/Anders

Ingen hoj, men jag har lite svårt att gå just nu så jag tror jag skulle skippat det i vilket fall. :gnissla

Zombie är bokstavsekonomiskare.
Hur känns ljumskbråck?

Mitt bråck kändes inte mkt, hade lite ont varje morgon men annars tänker man inte på det.
Det är dock sjukt tråkigt om man skulle klämma tarmen och blodtillförseln till denna, så jag opererade i förebyggande syfte vilket jag är nöjd med.

Men roligare saker finns ju att göra.

Last edited:

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
V11 Sport -01
Zombie är bokstavsekonomiskare.
Hur känns ljumskbråck?

Hade själv mest lindriga smärtor av dem, ex. vid löpning eller krystande. Men de blir dels aldrig bättre av sig själva, dels kan de utvecklas mer allvarligt så när jag ledsnat tillräckligt (tog ett par år) gick jag till läkaren och fick det ordnat. Det var det värt lite extra smärta.

Street Bike Tommy

Ny medlem
Gick med
14 May 2003
Hoj
Ducati Monster 900S i.e 01 Suzuki GSXR 750 97
första turen i år med hojen!! :hojsmilie
trots regn å dimma samt 5+ så var det helt jävla underbart:Rockbanan

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras