Vad fick dig att le idag?

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Vanurå, har nån snott din högt överförsäkrade Kronan-jonne så du kan köpa motorcykel igen?

Haha, nä du, jag har en gammal cykel från 40-talet :näsblod och den går prima och deu då vau.. :gnissla:D
Men jag är lycklig för att csn ibland kan jävlas med en plenty, men nån enstaka gång också göra en glad!
Det sistnämna alternativet var det denna gång! :banana :yoparty
Kachtijng!! :banana

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Har sagt upp försäkringen hos Länsförsäkringar pga att de märkte min 25kw försäkring och har numera Salus Ansvar.

Länsförsäkringar 25kw kostade ca 4500 Halv/helår
Länsförsäkringar fulleffekt kostade 12440 halv/helår
Salus Ansvar via Insplanet kostar 4700 halv/hel

Och Länsförsäkringstanten var jättesnäll och lät mig betala den lägre avgiften för de 14 dagar jag hade hojen försäkrad hos dem

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Hämtade min nya hoj idag. TDMen var jobbig att köra över 100 knyck. Denna e jobbig att köra under 100 knyck förutsatt att det är rak väg alltså. Har kört cirka 12 mil sedan jag hämtade den och kan fan inte sluta flina. :D

Glömde prova tutan när jag testade den i onsdags så jag gjorde det idag.....Va fan?? Funkar inte!!!!! Jävvla piss........Testade igen när jag stod still......Jodå tutan funkar. Det var bara bullerburkarna som överröstade den. :yoparty

Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Då bilen ej gick igenom besiktningen så skall vi gå skilda vägar. Idag var sista dagen innan den ställs av och ny ägare skall hittas. Passade på att sota ur den ordentligt på väg till basen. Var en aning vemodigt men ändå skönt att få skiljas som vänner! :)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nytt bakdäck på hojen, så nu slipper jag se mitt eget baklyse i ögonvrån i varenda kurva/rondell.:tummenupp

Åsså superservicen på Däckshopen! Tack för hjälpen!

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Egenlagad middag bestående av Dovhjortskalv, ungsstekta rotfrukter, egen balsamicosås, rödtjut och egen chokladmousse till efterrätt. Näst sista köttbiten från svärande fadern, nu är det bara vildsvinsfilén kvar.
Mumma.

0scar

Guest
Fatt insider info om en ultraljuds-trainee position, vore fucking kalas slippa jobba heltid med 24/7 on call samtidigt som jag pluggar heltid vid sidan om!:tummenupp

A sa halla tummarna att jag lyckats overtyga dom om att jag ar mannen for det jobbet:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Getröv haha blev rätt bra till slut oxå

Fick mega kollapspunka på bakhjulet i en sån där svepande lång omkörning i 140 på motorvägen - kunde ju fan slutat i katastrof men blev kul till slut.

Märkte att baken slingrade som en orm i 140 knutar o fick magkänslan att det ta mig fan är trubbel som satan - kjetting i takcet:skrämd.
Äckliga vägräckesstolpar ligger dit jag är på väg glidande med baken - riktigt jävla premiärjubel crash me slicening ala ägg skivare.

Slår på varningsljusen o lägger mig helt jävla spikrakt,håller farten (centrifugalkraften håller däcket på plats),kollar backspegeln,röjer bort all bakomvarande trafik,kollar och alla går i vänster fällt och släpper gasen och frikopplar....snart kommer nämligen däcket att kollapsa ihop - och vid femtio ramlar det ihop totalt och bågen går in i kanträfflingen o ta mig fan att man lyckades hålla den uppe - Gottröra 2011:D.

Fy fans getröv - detta på c:a 200m i 140 som ingånsfart till start till - fan va fort det gick.

Vid en snabb översyn så inser man att det jävla hålet är gigantiskt i däcket - får in en penna - så punka spray vill ju inte riktigt täta.

Lösning för att köra 2 mil blir ju tälja en träplugg,sen en rulle silvertejp över och sen pumpa upp de me punkaspray:galen

Hahaha funka fint trots att snuten var kära i mig idag och låg bakom hela vägen ,detta gav nackdelen att jag var tvungen att köra lagom fort så
inte silvertejpen syntes så jävla noga - var en som låg bredvid länge o kolla om det var nån jävla ny designfeature med flashande däck:3freak:hihi:sissy:censored:ajjabajja.

Tur han inte ville snacka med mig om trafiksäkerhet med de däcket

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:hihi:hihi:hihi:hihi:hihi
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194546&page=2
Hela sidan 2 är helt underbar! Särskilt Teo och Jörgens repdiskussioner.

Kan passa på att hålla med om att ni borde läsa "Kollektivt självmord" av Aarto Paasilinna. Helt sjukt underbar författare som bl a myntat uttrycket "Gud har inget adamsäpple".
:D

Jag håller med om "Kollektivt Självmord". Min morsa, som är från Finland, tipsade mig om den. Hysteriskt rolig bok. Och inte så värst tjock heller. :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Gubben som gick på trottoaren (med metallräcke som skydd ut mot påfarten) när jag åkte in till jobbet. Gasade på rätt bra när jag var på väg upp på påfarten, så när jag var 20 meter ifrån honom hoppade han till som fan, och vände sig snabbt om och tittade på mig argt.
:) Och min lilla hoj låter inte ens speciellt mycket!

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Berusad kvinna körde utan fälgar
Halland 30 apr 16:21

Polisen i Laholm stoppade på fredagskvällen en kvinna som kört på flera refuger. Kvinna framförde dessutom bilen på fälgarna utan däck. Det visade sig att kvinnan var berusad, skriver Hallandsposten.

"Det visade sig att kvinnan var berusad" Inga förutfattade meningar om kvinnors körkunskaper där inte.:lol

sportbike

Guest
Som många vet så har jag sedan flera år haft ett grannpar som är två bö...., två män med samma sexuella läggning.
Dom är dessutom både döva och stumma varför nattliga aktiviteter inte kunna tystas genom att banka i väggen.
För c:a sex månader sen fick dom ytterligare en inneboende bö... man med samma sexuella läggning, mycke banka har det varit.
Idag var det tredje namnet på dörren bortrivet :)
Lite mer sömn :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...