Getröv haha blev rätt bra till slut oxå
Fick mega kollapspunka på bakhjulet i en sån där svepande lång omkörning i 140 på motorvägen - kunde ju fan slutat i katastrof men blev kul till slut.
Märkte att baken slingrade som en orm i 140 knutar o fick magkänslan att det ta mig fan är trubbel som satan - kjetting i takcet
.
Äckliga vägräckesstolpar ligger dit jag är på väg glidande med baken - riktigt jävla premiärjubel crash me slicening ala ägg skivare.
Slår på varningsljusen o lägger mig helt jävla spikrakt,håller farten (centrifugalkraften håller däcket på plats),kollar backspegeln,röjer bort all bakomvarande trafik,kollar och alla går i vänster fällt och släpper gasen och frikopplar....snart kommer nämligen däcket att kollapsa ihop - och vid femtio ramlar det ihop totalt och bågen går in i kanträfflingen o ta mig fan att man lyckades hålla den uppe - Gottröra 2011
.
Fy fans getröv - detta på c:a 200m i 140 som ingånsfart till start till - fan va fort det gick.
Vid en snabb översyn så inser man att det jävla hålet är gigantiskt i däcket - får in en penna - så punka spray vill ju inte riktigt täta.
Lösning för att köra 2 mil blir ju tälja en träplugg,sen en rulle silvertejp över och sen pumpa upp de me punkaspray
Hahaha funka fint trots att snuten var kära i mig idag och låg bakom hela vägen ,detta gav nackdelen att jag var tvungen att köra lagom fort så
inte silvertejpen syntes så jävla noga - var en som låg bredvid länge o kolla om det var nån jävla ny designfeature med flashande däck
ajjabajja.
Tur han inte ville snacka med mig om trafiksäkerhet med de däcket