Vad fick dig att le idag?

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Varit ute med hojen ett bra tag ikväll. Snurrat runt i stan och tagit någon runda på krokiga vägar i närheten. Riktigt skönt med ett nytt bakdäck, det förra var inte så bra på slutet.

Dessutom är det Bullriding på Viasat Sport och en snubbe blev nyss stampad på vaden 900 kg vrålförbannad tjur. Lika kul varje gång! :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Min tant smög just in i våra sovande barns nedsläckta rum för att hämta nåt obetydligt. Efter 30 sekunder hör jag hur hon trampar med precis hela foten rakt i sonens påslagna leksaks synth som ligger på golvet.
Jag skrattade så att jag fes.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Min tant smög just in i våra sovande barns nedsläckta rum för att hämta nåt obetydligt. Efter 30 sekunder hör jag hur hon trampar med precis hela foten rakt i sonens påslagna leksaks synth som ligger på golvet.

När min son var liten fick han ett "vägarbete-set" som innehöll lite traktorer med olika uppgifter, samt närapå en miljon små jävla trafikkoner.

Hans rum var ett veritabelt minfält....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Ungefär som när jag på fyllan skulle gå in i ungens rum så smidigt som möjligt för att sätta på babywatchen. Det var inget problem men det var svårare att ta sig ut. Snubblade på hennes leksakslåda, drämmer rätt in i en byrå varpå en låda med nappar åker i golvet och låter som fan och när jag försöker rädda det så skallar jag byrån.
Tjejen kollade på mig med stoooora ögon när jag väl har tagit mig genom minfältet och ut från rummet igen, ungen rörde antagligen inte ens på sig :brinnerup

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vaknade av att det kliande på en specifik punk vid nacken (håret), blev ganska klarvaken, nåväl det går bort om jag tar en snabbdusch o så blev det, kl tre på natten e man glad att grannen brevid aldrig e hemma, andra sidan finns en brandvägg o under en döv gammal dam :hihi

Medans jag satt i soffan o kammade igenom det så hördes lite öhhh-lande från de som kom ifrån krogen o väntade på taxi o då slog det mig åter..fy attans vs gött det e att bo mitt i stan o slippa vara beroende av taxi/ tvingas va fyllechaffis...:)

Öhhhh-andet (som bara varade en kort stund o ej är störande då man bor högt upp) påminner mig om de "skrikande" rådjuren man hörde på landet :rofl ...skillnaden e bara att de låter högre o längre...

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Lövåkersvägen, egentligen hela slingan ut dit från Katrineholm. Underbar känsla med all grönska, snEla hEstar som studsade runt i hagarna och slingrande asfalt. Idag var jag och italienskan i harmoni.

R5+1

Guest
Sjukt skön tur på 10 mil idag, solen stod perfekt...vackra miljöer, krokiga vägar..ahh!!!!

Lövåkersvägen, egentligen hela slingan ut dit från Katrineholm. Underbar känsla med all grönska, snEla hEstar som studsade runt i hagarna och slingrande asfalt. Idag var jag och italienskan i harmoni.

Jag med! Äntligen!:banana
Trodde jag skulle hinna ut med hojen redan i april, men det var för mycket att fixa på den. Igår fick jag dock ihop det allra sista och idag var det riktig premiärtur.
Tack Micke för att du hakade på! Och tack för uppmaningarna innan om att ta det lugnt och öka successivt! Det blev sköna 10 mil med balans och kontroll i varenda kurva. Och jag log stort i hjälmen när jag fick heja på min första mötande hojist. Det har ryckt i handen många ggr under våren när jag kört bil och mött hojar.

sportbike

Guest
Mitt i allt jävla elände log jag för att Ezzo fick en så enorm hyllning av människor som verkligen tyckte om honom.

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Min bil blev ju nästan stulen (Vandaliserad så försäkringsbolaget löste in den)
Så visst. hoj funkar kalas.
Det jobbigast är väll att jag inte vill lämna hjälmen på moppen så jag får bära den inne.

Förövrigt

JAG FICK MITT STÄLL IDAG
:banana:banana:Bugar
dsc04065y.jpg

:rofl

the-power-rangers-tv-series128-1-g.jpg

Stampep

but why?
Gick med
28 Feb 2009
Hoj
XRV750
Log lite smått imorse när jag upptäckte ytterdörren på vid gavel, lite småmynt på badrumsgolvet och en haltande kompis med skrapsår i ansiktet:D

BRA FEST:yoparty

dock inte så jävla roligt resten av dagen...

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield