Vad fick dig att le idag?

R5+1

Guest
Hade tredje sittningen hos min tatuerare idag. Han fick mitt humör att svänga från 'sjukt stressad och redigt less' till 'glad och lugn med tillförsikt'.
Fan, han är inte bara bäst på att tatuera. Han är fasen bäst ändå!:tummenupp:tummenupp

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Granntjejerna var ute och hoppade hopprep när jag var ute och fixade med hojen. Dom sa att dom tycker att jag har en fin moppe. :banana

Min grabb brukar skrika "MOTTOSYCKEL!!!!" när det kommer en sån där futuristisk eu-moped pruttandes. Man får ju jävlarimej skämmas ögona ur sig... :(

OnT: Idag när jag och grabben var ute och wheelade med barnvagnen såg jag en gubbe (60+) komma puttrandes på en gammal TransAlp-liknande maskin som såg ut som den var från 90-talet. Gubben hade en såndär snygg JET-hjälm med genomskinligt heltäckande visir. I jämnhöjd med oss åkte gubben på en redig nysattack som resulterade i konstig inbromsning, vobbel och slem på insidan av visiret. Fyfan vad jag skrattade.

Inte nog med det, på bussen hem så råkade jag ut för en kvinnlig "tryckare". Ni vet en såndär snuskgubbe som smyger upp bakom kvinnliga offer i tunnelbanevimlet och trycker skrevet mot deras rövar...bara det att min antagonist var en söt tjej i 19års åldern! :tuttar
Trots att det var gott om plats på bussen så trängde hon in sig vid mig och stod och gnuggade röva mot mig hela resan. Det är fan ingen ordning på fruntimrena nuförtia!

Edit: Nu log jag brett igen. Tanten min står i badrummet och försöker rulla upp håret på såna där jädra hårrullar, och ropade på hjälp.
Eftersom jag hatar sånt där så gick jag in i badrummet, frågade vad hon ville och sen släppte jag av en av de absolut brutalaste äggpruttar som nånsin har lämnat ett anus. Sen tog jag en hårrulle och och rullade på den på samma vis som en förståndshandikappad hade gjort. Det slutade med han och skrek: FÖRSVINN!
Så nu sitter jag här igen och ler :)

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

:rofl..man ser verkligen att han "lider"....men för fan kan någon ta mig härifrån ...typ :D ..visar tecken på att han dock inte gillar situationen genom öronen bakåt och slår med svansen..hade barnet retat honom lite till så hade han nog åkt på en tjänga....33 sek in i klippet så biter ju faktiskt ungen på svansen o kattern piper till..:gnissla (i samma veva som han gäspar)

Snäll kisse dock trots allt..:) ...inte alla katter som skulle tolerera det...:brinnerup

Kolla in blicken 11 sek in i klippet :rofl

Last edited:

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Att ja lyckades me en lowsider me "trumvirvel" en palltruck :D... Ler nu men va nära å fukta pojktrosan av skratt vid "olyckan"

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år