Vad fick dig att le idag?

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
En bekants son kom med en bra kommentar:

-Ska vi grilla idag rasmus?
-Då måste pappa komma hem först för tjejer kan inte grilla....

Fast någon får upplysa den stackars sonen om att tjejer faktiskt KAN grilla. :fakta

Det där är bara en myt. Och jag tror den har uppstått genom att tjejer oftast förbereder ALLT för grillningen. Och då får karln, för att överhuvudtaget bidra med någonting mer än att bara dricka bira, den stora äran att kasta på grejerna på grillen.

Men det var lite roligt ändå. :)

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Fast någon får upplysa den stackars sonen om att tjejer faktiskt KAN grilla. :fakta

Det där är bara en myt. Och jag tror den har uppstått genom att tjejer oftast förbereder ALLT för grillningen. Och då får karln, för att överhuvudtaget bidra med någonting mer än att bara dricka bira, den stora äran att kasta på grejerna på grillen.

Ler åt indignationen...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Pffff... Snickelidumsnack!

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Fick ner ljudnivån på "nya" PVR:en som hade en dual-xeon till "uthärdligt", från det tidigare "jetmotor"-läget. :rolleyes:

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Inte idag jag log utan igår. Jag var orolig som fan inför testet för intervjun när man skulle göra sifferserier och se mönster. Så igår när intervjun var klar frågade jag hur det hade gått och jag var liiiiite smartare än en genomsnittlig akademiker :D
Hur ska man nu våga visa sig ute på byn? :D

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Nya gardiner i nästan alla fönster! (Valde helt själv! :) )

Ja, kanske litet banalt och aningens fjolligt att le åt sånt och veta skillnaden på kappa och längd...

Men vad fan gör man när man absolut inte vill att en hona ska dela hemmet men vill att det inte ska se ut som en knarkarkvart? Och nej, svaret på den frågan är INTE att låta mamma komma och inreda! ;)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag är fortfarande inloggad på min pojkväns konto här på Sporthoj :D Mouhahaha Puss på dig älskling

Edit...

Vafaaaan :5sure

:blah // Flickvän :D

Edit:2

Dammit :död

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag gick just ut på altanen för att jag hade glömt en grej ute, tog kastspöet och kastade några kast, den vägde bara ca 4kg, men den fightades desto mer....

Bifogat

• IMAG0331.jpg
    IMAG0331.jpg
    251.5 KB · Visningar: 52

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Skadeståndet för min förlorade fritid under juni kom. Det blev ovanligt högt då jag förlorade väldigt mycket av fritiden på grund av mina lökiga kollegors semester.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Att jag var skeptisk att gå med i nätverket LinkedIn, bara ett nytt Facebook tyckte jag, bara slöseri med tid. Nu sitter jag med tre riktigt bra jobberbjudanden tack vare det och vet inte riktigt hur jag ska göra,,,

Nästan läge att posta i Förbannad tråden istället :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tydligen såg dom en björn smyga omkring här i byn i går.

Snart kan jag kanske pricka av ett djur till på listan över vad jag har sett på min gård.

Bisam
Bäver
Räv
Ekorre
Igelkott
Svan
och en massa sjöfågel och vanlig fågel som jag inte känner igen....

Hade varit fett najs att ha en björn bakom vedboden, utom när man går ut i kallingarna och ska hämta ved, då är man nog inte så kaxig.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Har inte åkt hoj på 2 veckor nu. Kom hem vid 2130 och hojpolaren dök upp vid 2145. Snabbt på med stället, hjälm, handskar, stövlar osv. Kom 2 cm, sen tog skivlåset i. Då är man glad att man parkerar så hojen måste backas ut. Ingen skada skedd! :yoparty

Ps. Blev en riktigt skön kvällsrunda. 1.5 h ungefär.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
IMG025.jpg

:p

Nån som ser vad som är nymålat och vad som är gammalt? :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hittade en hel jävla koloni med myror i källarväggen, de asen har lyckats tagit sig in på något vis.
Gift är ju uteslutet då vi har 3 katter som har både potta och mat i källaren och går där hela dagarna.

Så jag fick den briljanta idéen att spruta det absolut starkaste jag har hemma, nämligen REKAL Grillrent :yoparty
Sjukt starkt medel, får ej säljas över disk tydligen och jag förstår varför :gnissla
Man kan inte andas ordentligt när man har använt det och färgen försvann från trappen där det droppade och myrorna slutade röra sig inom loppet av en sekund och när jag kom ner efter ca 20 minuter så var det bara en stor jävla sörja kvar av dem :död

Och ja, jag är djurvän men dit räknar jag inte insekter förutom spindlar och nån enstaka häftig fluga på sin höjd.

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Gick av semestern 1 dag för att jobba idag. Lönen är inte så tokig, jobbat lite mindre än 20min och redan dragit in över 100:- :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hittade en hel jävla koloni med myror i källarväggen, de asen har lyckats tagit sig in på något vis.
Gift är ju uteslutet då vi har 3 katter som har både potta och mat i källaren och går där hela dagarna.

Så jag fick den briljanta idéen att spruta det absolut starkaste jag har hemma, nämligen REKAL Grillrent :yoparty
Sjukt starkt medel, får ej säljas över disk tydligen och jag förstår varför :gnissla
Man kan inte andas ordentligt när man har använt det och färgen försvann från trappen där det droppade och myrorna slutade röra sig inom loppet av en sekund och när jag kom ner efter ca 20 minuter så var det bara en stor jävla sörja kvar av dem :död

Och ja, jag är djurvän men dit räknar jag inte insekter förutom spindlar och nån enstaka häftig fluga på sin höjd.
Om de kommer tillbaka (det gör de. Du har dräpt en del av en generation arbetsmyror.) så finns det myr"gift" som inte är giftigt.
Bete som smakar sött och gott.
Arbetsmyrorna tar med det till drottningen.
Betet innehåller borsyra.
Borsyran gör drottningen infertil.
Inga myror dödas.
Inga myror föds.
Kolonin borta på några dagar.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...