Vad fick dig att le idag?

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Den nyanställde adhd-muppkillen rökte på mc-verkstaden (extraknäcker där) sa till honom och fick som svar "Jag bryr mig inte". Så jag sänkte han med vattenslangen :hihi

Sen kom han med comebacken "Om jag inte får röka inomhus får inte du laga mat inomhus"
Rökande knegare är för roliga :banana

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Den nyanställde adhd-muppkillen rökte på mc-verkstaden (extraknäcker där) sa till honom och fick som svar "Jag bryr mig inte". Så jag sänkte han med vattenslangen :hihi

Sen kom han med comebacken "Om jag inte får röka inomhus får inte du laga mat inomhus"Rökande knegare är för roliga :banana

Hur fan fick han ihop det? :va

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Min gamla hund fick bita lite bov inatt =)
Tyvärr fick föraren lite småskador men inge allvarligt.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Kan säga att om hon inte slutar så lägger du upp naken bilder på dig.

Det borde göra susen :FU

Vissa saker är förbjudna enligt Genéve-konventionen. Däribland att uttrycka hot om att visa upp min blekfeta, nakna kropp till allmän beskådan då det anses väl så farligt som saringas.

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Frugan hade ett svagt ögonblick och sa att nästa år när hon får jobb (nästa barn föds antagligen nu i helgen och om ett år är det dagis för honom och frugan kan börja jobba :banana ) så kan jag köpa mig en Lotus Elise :banana :banana :banana JÄSS!!!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Frugan hade ett svagt ögonblick och sa att nästa år när hon får jobb (nästa barn föds antagligen nu i helgen och om ett år är det dagis för honom och frugan kan börja jobba :banana ) så kan jag köpa mig en Lotus Elise :banana :banana :banana JÄSS!!!

Haha du är så körd.

Vad är baktanken tror du :rolleyes:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Du är inte lite nervös att ungen kommer ut med fel hudfärg eller något annat avslöjande drag? :va:tungan

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Haha du är så körd.

Vad är baktanken tror du :rolleyes:

Hehe, japp. Lätt. Antagligen vill hon ha en egen häst men vill hon leka med sin hamburgare så får hon det, bara jag får min Lotus :)

Du är inte lite nervös att ungen kommer ut med fel hudfärg eller något annat avslöjande drag? :va:tungan

Hehe, nä, det är jag inte nervös för. 3D-ultrat visade att han är ganska lik mig

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...