Vad fick dig att le idag?

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Den nyanställde adhd-muppkillen rökte på mc-verkstaden (extraknäcker där) sa till honom och fick som svar "Jag bryr mig inte". Så jag sänkte han med vattenslangen :hihi

Sen kom han med comebacken "Om jag inte får röka inomhus får inte du laga mat inomhus"
Rökande knegare är för roliga :banana
 
Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Den nyanställde adhd-muppkillen rökte på mc-verkstaden (extraknäcker där) sa till honom och fick som svar "Jag bryr mig inte". Så jag sänkte han med vattenslangen :hihi

Sen kom han med comebacken "Om jag inte får röka inomhus får inte du laga mat inomhus"Rökande knegare är för roliga :banana

Hur fan fick han ihop det? :va
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Min gamla hund fick bita lite bov inatt =)
Tyvärr fick föraren lite småskador men inge allvarligt.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Kan säga att om hon inte slutar så lägger du upp naken bilder på dig.

Det borde göra susen :FU

Vissa saker är förbjudna enligt Genéve-konventionen. Däribland att uttrycka hot om att visa upp min blekfeta, nakna kropp till allmän beskådan då det anses väl så farligt som saringas.
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Frugan hade ett svagt ögonblick och sa att nästa år när hon får jobb (nästa barn föds antagligen nu i helgen och om ett år är det dagis för honom och frugan kan börja jobba :banana ) så kan jag köpa mig en Lotus Elise :banana :banana :banana JÄSS!!!
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Frugan hade ett svagt ögonblick och sa att nästa år när hon får jobb (nästa barn föds antagligen nu i helgen och om ett år är det dagis för honom och frugan kan börja jobba :banana ) så kan jag köpa mig en Lotus Elise :banana :banana :banana JÄSS!!!

Haha du är så körd.

Vad är baktanken tror du :rolleyes:
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Frugan hade ett svagt ögonblick och sa att nästa år när hon får jobb (nästa barn föds antagligen nu i helgen och om ett år är det dagis för honom och frugan kan börja jobba :banana ) så kan jag köpa mig en Lotus Elise :banana :banana :banana JÄSS!!!

Du är inte lite nervös att ungen kommer ut med fel hudfärg eller något annat avslöjande drag? :va:tungan
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Haha du är så körd.

Vad är baktanken tror du :rolleyes:

Hehe, japp. Lätt. Antagligen vill hon ha en egen häst men vill hon leka med sin hamburgare så får hon det, bara jag får min Lotus :)

Du är inte lite nervös att ungen kommer ut med fel hudfärg eller något annat avslöjande drag? :va:tungan

Hehe, nä, det är jag inte nervös för. 3D-ultrat visade att han är ganska lik mig
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top