Vad fick dig att le idag?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Jag såg precis två transvestiter eller vad man ska kalla det. Jag trodde det ingick mer i det hela än att bara klä sig i kvinnokläder. Det hela ser ut som en svensexa som håller på att dö av idétorka. :)
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ligga är gott, allt runtomkring är kasst. Bättre att köra lösnummer och bara ligga, mindre problem så!

Aldrig har en Toyota corolla varit så trång..

Det var något av en humoristisk upplevelse. Skrattades mera än det flåsades!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
En tråd som nyligen stängdes.
"Vad är det som händer på sh nuförtiden"

Trådskaparen skriver om att vi måste bli vänligare mot varandra osv osv när han senare i samma tråd hotar en annan medlem med att "göra verklighet" av saker. Precis som han brukar hota folk på detta forum, tycker jag själv inte att det är några konstigheter då jag är van att han skickar hotfulla pm.

Dagens skratt, ja absolut!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
En tråd som nyligen stängdes.
"Vad är det som händer på sh nuförtiden"

Trådskaparen skriver om att vi måste bli vänligare mot varandra osv osv när han senare i samma tråd hotar en annan medlem med att "göra verklighet" av saker. Precis som han brukar hota folk på detta forum, tycker jag själv inte att det är några konstigheter då jag är van att han skickar hotfulla pm.

Dagens skratt, ja absolut!

Jag drog också på munnen åt det, lyckligtvis var tråden redan stängd...
 

Snarret

Guest
En av mina bästa vänner som jag inte träffat på ett par månader (och som jag innan dessa månader träffade nästan varje dag) har varit här och druckit te och snackat skit med mig hela kvällen. Det gjorde mig himla glad! :)
 

Alter ego

Busgrabb
Gick med
15 Jul 2009
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Monster 1100 -09
Träffade en riktigt skön hojentusiast när jag stannade i en liten by för en snabb vätskepaus, en by som dagen till ära hade det årliga by-firandet. Han hade gått runt och kollat på random grejer vid de få stånden med sin fru när han "plötsligt frös till med ett stort leende" när han hörde ljudet av mig på håll (vilket hade fått hans fru att ge honom en undrande blick). Kort därefter identifierade han "kopplingsskramlet" - och med det märket - och kände sig manad att möta upp mig vid lanthandeln.
Förbannat trevlig och pratsam typ som snackade om sina gamla hojar, ombyggnationer och dom få timmarna har får på vägen numera med familj och så. Ögonen gnistrade av ungdomlig lusta/nostalgi medan han pratade om detta.

Det tråkiga var att han inte ens var gammal, någonstans mellan 30-40. Lite som ett fängslat djur som drömmer om den förlorade friheten. Fick lite skuldkänslor faktiskt. Dels för det men även för att jag inte är i närheten av att vara lika hojbiten (är/var en "skoterkille" som bara är inne på min tredje hojsäsong och inte har hittat tjusningen med den platta asfalten än...inte på riktigt i alla fall). Nästan så att jag borde ha erbjudit honom hojen mot frugan och satt honom på fri fot.

...NÄÄÄÄÄÄ :hojsmilie
 

Stampep

but why?
Gick med
28 Feb 2009
Ort
Gränsen asfalt/grus
Hoj
XRV750
Fick en ide för några dagar sen, nu ikväll startade jag upp en 244 som blivit med turbomotor.
Var 7 år sedan jag sålde första turbobilen, en egenhändigt konverterad 242.
Haft många andra sen dess, men det här var kul!:tummenupp

vägra bli "vuxen":yoparty
 

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Grums
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Jag har vart på 50års kalas ikväll. förbannat trevlig tillställning med många sköna vänner och roliga lekar.

Edit: Kom hem iförd peruk och patronbälte, Bra kväll!!
 
Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Det tråkiga var att han inte ens var gammal, någonstans mellan 30-40. Lite som ett fängslat djur som drömmer om den förlorade friheten. Fick lite skuldkänslor faktiskt. Dels för det men även för att jag inte är i närheten av att vara lika hojbiten (är/var en "skoterkille" som bara är inne på min tredje hojsäsong och inte har hittat tjusningen med den platta asfalten än...inte på riktigt i alla fall). Nästan så att jag borde ha erbjudit honom hojen mot frugan och satt honom på fri fot.

...NÄÄÄÄÄÄ :hojsmilie

Läst "Två bröst i ryggen"-tråden på detta forum? :)
 

sportbike

Guest
Frågade en kompis som jobbar på en mc-firma här i stan, följande:

-Vad tror du, skulle man kunna få hyra en offroad en vecka eller två hos er för att ta en liten hojsemester?
-Hur långt skulle den ha gått då, 400 mil?
-Nej, men kanske 200.
-Är det inte bättre att du köper en ny som du sen säljer tillbaka och förlorar 20.000:- ?
-Tycker du att 20 papp för en vecka är ett rimligt pris?
-Jaa, vad kostar det att hyra en lastbil en vecka?

Relevant diskussion, va?
Ett par bärs hade slunkit ner, men ändå :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Frågade en kompis som jobbar på en mc-firma här i stan, följande:

-Vad tror du, skulle man kunna få hyra en offroad en vecka eller två hos er för att ta en liten hojsemester?
-Hur långt skulle den ha gått då, 400 mil?
-Nej, men kanske 200.
-Är det inte bättre att du köper en ny som du sen säljer tillbaka och förlorar 20.000:- ?
-Tycker du att 20 papp för en vecka är ett rimligt pris?
-Jaa, vad kostar det att hyra en lastbil en vecka?

Relevant diskussion, va?
Ett par bärs hade slunkit ner, men ändå :)


Det står en Hypermutta i Väsby som inte används... :7peta Du kan, du vill, du vågar! :kiss
 
Nyheter
Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Top