Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Måste vara konstigt att ha en kvinnlig chef. Ännu värre om hon är snygg. Smyger det sig inte in en massa funderingar om att med hjälp av charm eller sexuella eskapader försöka tillskansa sig en högre lön? Eller att den odugliga manliga kollegan gjort det?


oops dags för löneförhandling i sänghalmen nu då;)

Nog för att jag funderat på gymnastiska övningar i sänghalmen, men inte för löneförhöjning. :) Det får jag mest som det är redan.
 
Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nog för att jag funderat på gymnastiska övningar i sänghalmen, men inte för löneförhöjning. :) Det får jag mest som det är redan.

Ja, fast precis som i fallet att smälla på en arbetskamrat så inser man ju att det blir ett helvete om relationen tar slut och det blir gnissel i maskinen.

Man kan iof alltid skylla på bögarna :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja, fast precis som i fallet att smälla på en arbetskamrat så inser man ju att det blir ett helvete om relationen tar slut och det blir gnissel i maskinen.

Man kan iof alltid skylla på bögarna :)

Relation? Det är det som är så bra med gifta kvinnor serru.:banana

Men joh, det hade varit alldeles för mycket problem för att strula med kvinnor på jobbet. Jösses. Jag vill ha ett enkelt liv.
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Dunderkramen jag fick efter Knixen igår, av en uppenbart väldigt nöjd dam, poppade några kotor i ryggen på mig. Resultat? Ryggen känns bättre än på länge. Otippat. :cool: Vem behöver kiropraktorer när man har nöjda Knixdeltagare?

Leendet är brett, brett, brett!

:banana
 

sportbike

Guest
Kom körandes i bilen när en man kastar sig ut i gatan med ett desperat ansiktsuttryck, jag stannar och han sliter upp passagerardörren och skriker i falsett "jag glömde ryggsäcken med datorn i på bussen !!!"
Gasar helvet, kommer ifatt bussen och sneddar in framför den på nästa hållplats.
Kul att kunna göra någon en tjänst utan att säga ett ord.
Made my day :)
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Jo just ja, jag glömde ju att skriva här att jag ler för att jag blivit uppsagd på grund av arbetsbrist :D
Eller rättare sagt jag lämnade min plats till förfogande för någon som vill ha den för jag vill då inte det :D
Nu gäller det bara att klura ut vad jag vill göra med livet...
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
Från Tjuvlyssnat:

"En tjej ~18 har picknick med två barn, en flicka och en pojke. Det framgår att hon är barnens barnvakt. Pojken tar upp en brownie och tar en tugga.
Pojken ~7: Vet du vad, Alice? Du är inte särskilt snygg eller smart eller ens trevlig. Men jag tror faktiskt att vilken kille som helst skulle kunna tänka sig att gifta sig med dig på grund av dina fantastiska brownies."

:D

Och från en bekant på FB:

Hunden springer omkull Rasmus som säger 'mamma vi kan inte ha sånna tjocka hundar släng honom på soptippen!'

:D :D
 

sportbike

Guest
Fick du något för det? Kanske ett "tack"? :)

Jodå, han tackade när han flög ur bilen.
Undrar vad han hade i datorn egentligen, han kanske v jobbade på transportstyrelsen och precis gjort klart en avhandling om höjda krav på mc-buller eller nåt.
Jag kanske skulle struntat i att stanna :va
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
parloot.gif
 

Bifogat

  • parloot.jpg
    parloot.jpg
    14.8 KB · Visningar: 73

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Dedär får mig att le.
Antar att det är från England?

Satt tidigare idag o diskuterade med tjejen o efterfrågade lite kurage bland engelsmännen, tyckte det att lite vanligt vettigt folk kunde gå o plocka in ett par av dedär snorungarna i taget i nån lägenhet nånstans o banka vett i dem.
Tjejen tyckte att det lät, hmmm.. ja.. :D
 

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Ort
Örebro-Län
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Haha jäklar va fult. Killen som kommer springandes har samma färg på sin tröja som den andre killen/tjejen som kommer in i bilden har på sina skor...
Jo jag är trött. Ska sova tror jag... :)
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Vi har amish i skövde....deras häst och vagn stod parkerad nära resecentrum igår och ibland hör jag de komma galopperande på gatan nedanför ..mitt i stan...:D underbart...-

Har vi Amishfolk i Sverige?? :confused:
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top