Biltmore
Blood Group: Red
Last edited:
Ler man inte åt detta är man ju död...
Ler man inte åt detta är man ju död...
Varför le? För att snubben har fått ligga med en Latina för typ 7 år sen?? Det kan jag ge honom en high-five och ett diplom för, i och för sig!
02:00 idag blev jag väckt av att dom nyinflyttade tonårssnubbarna stod utanför porten med sina polare (brevid mitt sovrumsfönster) kedjerökte och konverserade, jaba, duba, dåba, viba, domba, sjuuuukt, feeett, helkeffjö! *tillgjort gapskratt*
Satte mig i vardagsrummet och precis då går ADHD-ungen snett ovanför på alla cylindrar, gallskriker, stampar i golvet, kastar lite prylar och misshandlar dörrar.
Började vid detta lag bli lite småirriterad på mina tattiga grannar.. Så kom jag på.. Jag flyttar ju i helgen! Då log jag mig nära på harmynt.
Fick mig att le åt minnen från förra helgen.
Jag har fantastiska grannar på tillräckligt avstånd för att jag skulle stå ut med dåliga grannar om det behövs.
Största markägaren (bor inte här) är dock ett rövhål.
Han börjar bli gammal.
En mycket god vän till mig stär i begrepp att ta över alltihop (han nojjar lite över att låna 24 mille bara).
Vännen skulle ta med sina ungar och ett par hojjar och lära dem köra på skogsvägarna.
Jag hörde illvarvande motor - Men ljudet stämde inte.
Funderade på hur en knattehoj kunde låta så.
Omöjligt.
Åkte och kollade.
När jag kommer dit, så håller 4-5 unga killar på att plåga livet ur en skitbil ute på en åker.
Med flackande blickar och nervöst trampande fötter förväntar de sig tydligen en utskällning.
Jag ser ju ut som en tjurig bonngubbe.
Erbjöd dem att låna en riktig bil i stället.
Nästa gång skall Opeln få sladda lera.
Fy fan vad jag trivs med att bo på landet.
Jag önskar jag kände någon som bodde på landet, så man verkligen kan känna på det.. Det lockar på nåt sätt!
Tror jag skulle känna mig ensam dock.. Bo själv på landet är kanske ingen höjdare
Vad är skillnaden mot att bo själv i staden?
Sätter jag mig på balkongen försvinner den värsta av ensamkänslan när den tränger sig på.. Det är väl bara känslan att vara utanför civilisationen. Sen så känner man ju en hel del folk i närheten. Bara att promenixa till kompisarna liksom..
Man kan åka till civilisationen om man saknar folk.
Man är olika, helt enkelt.
Jag har bara bott i stad några månader.
Kände mig instängd.
Var tvungen att åka iväg så fort man skulle göra något (långt till jaktmarkerna, långt till MCförvaringen, räserbilen instängd i en lada långt bort) och transportfordonet var mest bekymmer att förvara.
Japps. Just därför jag skulle vilja prova, för jag gillar tanken på många sätt
Ja, jösses...
Ja, just, dagens leende. Ställde upp svartviffern utanför jobbet när skoterföraren som börjat ställa upp sin pony bredvid min, rullade in.
Av kroppsspråket att döma var han väldigt självmedveten om att min svartviffer både var större, svartare och lät mer än hans kinaskoter. Ett avmätt "hej" blev det iaf.
Skoterförare är kul.
Med detta sagt: Skoterföraren vet att du har liten pick
Snorde ihop en liten ceviche att trösta mig med nu när det regnar... Då blir man glad igen
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|