Vad fick dig att le idag?

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Men va f.... Låt mig le en stund till... men okej, om han är undantaget så är jag beredd att ta tillbaka min fördom men då gör jag om den till ett konstaterande fakta och det är ändå inte samma sak som en fördom som betyder att det faktiskt inte är sant. Med andra ord har jag utvecklats i mitt sätt att se på bikers, DET är bra det! :)

Jojo...

Tänk om han är undantaget.... :eek:botligpessimist

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Litet smått berusad på en onsdag. :) Snart fredag och utgång med jobbet. Kan bli en tung lördag...

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
ha ha... onsdag = lillördag och jag är rätt rund under fötterna jag med. själv ska jag ut även i morgon torsdag, fredag OCH lördag... jävligt tung söndag med andra ord... :död och väldigt lite körning den här veckan men några mil ska nog gå att få till.
Men det gäller att ligga i som en räv när ungarna är hos far sin...alla vänner vill ha en del av Rockmorsan så är det bra :yoparty och då får man ju ställa upp :banana :banana :banana :banana
Också lite smått berusad en onsdag! Är det inte härligt? :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Också lite smått berusad en onsdag! Är det inte härligt? :tungan

Jag med!

After work öl när man dessutom känner att man gjort ett jävligt bra jobb är förjeffla skönt:tummenupp

Jobbar extra på en shell/7-eleven mack, och idag hade jag kvällspass och stängning. Gjorde alla mina uppgifter i god tid, städade, röjde, servade kunderna, fick beröm för bra service och trevligt bemötade och var dessutom ute och färdig i god tid efter avslutat pass. Och jag har bara jobbat en vecka:banana Kan man annat än le:D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag med!

After work öl när man dessutom känner att man gjort ett jävligt bra jobb är förjeffla skönt:tummenupp

Jobbar extra på en shell/7-eleven mack, och idag hade jag kvällspass och stängning. Gjorde alla mina uppgifter i god tid, städade, röjde, servade kunderna, fick beröm för bra service och trevligt bemötade och var dessutom ute och färdig i god tid efter avslutat pass. Och jag har bara jobbat en vecka:banana Kan man annat än le:D

HAH!
Snart kommer du skriva i förbannat-tråden när saker o ting inte har gått riktigt lika smidigt. :D

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag kom precis hem från jobbet och då hade tjejen lagat mat till mig =D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
HAH!
Snart kommer du skriva i förbannat-tråden när saker o ting inte har gått riktigt lika smidigt. :D

Det har jag ju redan gjort...:huvet

Bara låt mig vara glad över att det mesta (råkade tabba mig lite när jag skulle stänga kassan så att en pryl kom i kläm vilket innebar att kassan varken var öppen eller stängd och varken kunde öppnas eller stängas...:näsblod) gick vägen ok?:D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag med!

I Lund? =)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det har jag ju redan gjort...:huvet

Bara låt mig vara glad över att det mesta (råkade tabba mig lite när jag skulle stänga kassan så att en pryl kom i kläm vilket innebar att kassan varken var öppen eller stängd och varken kunde öppnas eller stängas...:näsblod) gick vägen ok?:D

Låsningar suger.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Yes:tummenupp

Ja, fick tvinga skiten isär med en skruvmejsel så att jag kunde få ut det som satt fast och sen stänga skiten ordentligt:D

Finns väl bara en då? =) Ska komma och tracka dig.. ;) När jobbar du nästa gång? :) Jag fick för övrigt nobben på den macken för min piercing.. :brinnerup

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Finns väl bara en då? =) Ska komma och tracka dig.. ;) När jobbar du nästa gång? :) Jag fick för övrigt nobben på den macken för min piercing.. :brinnerup

Tja, ute vid nova:) Haha, gör du så:D :tummenupp Jobbar lördag från 12 till 18:15 har jag för mig...:D
Ah, där ser man... Vill minnas att de har någon totalförbudspolicy mot ansiktspiercing ja... Gäller som tur är inte mig då den enda utsmyckning jag har är ett litet hakskägg:D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Tja, ute vid nova:) Haha, gör du så:D :tummenupp Jobbar lördag från 12 till 18:15 har jag för mig...:D
Ah, där ser man... Vill minnas att de har någon totalförbudspolicy mot ansiktspiercing ja... Gäller som tur är inte mig då den enda utsmyckning jag har är ett litet hakskägg:D

Skäggmonster, då får du inte jobba på UPS

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...