Åka 60 mil till Jämtland turåretur.
Bussarna går inte längre.
Blev sur när jag såg priset på biljetten för att åka tåg. Förmodligen dyrare än att sitta själv i bilen och köra hela vägen.
Men när jag väl satt på tåget kom leendet. Fan vad skönt att bara kunna luta sej tillbaka och koppla av. Fan vad skönt att slippa köra bil. Fan vad bekvämt. 220 volt i alla vagnar så man kan använda sin bärbara.
Åka tåg är skiten.
Ingen bakfylla, nyduschad och förvånansvärt pigg. Snart dags för pizza.
Sedan blir det att köra hem. >.< Mindre roligt. Tror jag passar på att köra förbi mina föräldrar på vägen hem och snylta en fika och gratulera far på fars dag.
Tjena jycken! Hur länge va ni ute då?
Hah, tja, solen hade inte gått upp än iaf. Mycket mer än så håller jag inte ordning på tiden. Men det var inte så värst sent iaf.
Jycke, tjaa.. Passande antar jag.
Stället stänger väl 01 eller?
Ja, ulv, varg, jycke, lurviga typer med huggtänder allihopa!
Jag har ingen aning när något stänger däruppe. Inte här nere heller för den delen.
Joh. Och när jag sätter den sidan till kan jag ju vara en riktig fyllehund med.
Normalt sett stänger de flesta ställen på Söder kl 01 med några få undantag. Så om du gick hem när det stängde så var klockan typ 01.
Fyllehundar är vi allihopa, allihopa iaf då o då...
Ja det var nog då nån gång isf.
Hah, du får se till att träffa mig på dag två på en festival. >.<
Haha känner igen det där! sweden rock till sommaren? brukar ha sjuka problem att minnas vad jag sätt där baraJa det var nog då nån gång isf.
Hah, du får se till att träffa mig på dag två på en festival. >.<
Haha känner igen det där! sweden rock till sommaren? brukar ha sjuka problem att minnas vad jag sätt där bara
Haha, då tar jag med mig Jonny Cash, mr Bad Dog (han väger 2 kg o vet hur man festar hårt.)
Haha känner igen det där! sweden rock till sommaren? brukar ha sjuka problem att minnas vad jag sätt där bara
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|