Vad fick dig att le idag?

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Shoppat loss på Ikea idag. 4 paket kaffe, kanelgifflar, köttbullar, knäckebröd och godis. :D
Bonus att glida runt o se alla yummy mummys. ;)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Var med om en lite annorlunda händelse idag.

Satt på kafé med kompisen när vi ser en 240 backa på en Kia lite lätt.
Plockar registreringsnummer på båda bilarna och kollar upp dem samt ägare.

Kian är avställd sen tre månader och besiktningen gick ut 2010.

Polaren skickade iaf ett sms till Kia ägaren och sa att vi såg en bil backa på dennes.

Personen skickar då tillbaka att han/hon vill ha regg:nr på bilen.

-Självklart kan du få det när du sett till att din bil är besiktigad och skattad för det måste fordon vara om de ska användas i trafik.

Karma sucks :D

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Spela den här med ljudet på mute

Ha den här låten på samtidigt

:rofl

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
MUAHAHA. Fifan vad bra!

Var med om en lite annorlunda händelse idag.

Satt på kafé med kompisen när vi ser en 240 backa på en Kia lite lätt.
Plockar registreringsnummer på båda bilarna och kollar upp dem samt ägare.

Kian är avställd sen tre månader och besiktningen gick ut 2010.

Polaren skickade iaf ett sms till Kia ägaren och sa att vi såg en bil backa på dennes.

Personen skickar då tillbaka att han/hon vill ha regg:nr på bilen.

-Självklart kan du få det när du sett till att din bil är besiktigad och skattad för det måste fordon vara om de ska användas i trafik.

Karma sucks :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Jag har läst någonstans om ett lesbiskt par som anlitade en av sina snygga bögkompisar.

Han lovade att försöka få den ena tjejen gravid efter han hade varit på semester.

När han kom hem från semestern började "arbetet", först med den tilltänkta mamman, sedan med båda för att öka chanserna.

Det funkade inte, men dom gav inte upp, tills tjejerna genom bekanta fick höra att han hade steriliserat sig på "semestern" :D:banana:banana

sportbike

Guest
Jag har läst någonstans om ett lesbiskt par som anlitade en av sina snygga bögkompisar.

Han lovade att försöka få den ena tjejen gravid efter han hade varit på semester.

När han kom hem från semestern började "arbetet", först med den tilltänkta mamman, sedan med båda för att öka chanserna.

Det funkade inte, men dom gav inte upp, tills tjejerna genom bekanta fick höra att han hade steriliserat sig på "semestern" :D:banana:banana

Haha, fuck´d for life.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kommentar jag läste på The Pirate Bay:

"the us has been hijacked by bush obama and the likes.the real terrorists exist in the quest for money and fucked up belifies of world domanation .i really would hope i was wrong but i know im not.The us is fucked but i hope the europe country are not as stuppin as they are to bite into their lies.good will overcome peace out"

Är man lite down eller har lite att göra kan man alltid läsa i kommentarsfälten där det döljer sig många guldkorn som ovanstående.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Frågan är varför.
Att borra en attackflata, som inte vill, lockar inte ens en gammal bock som mig.
Hade jag varit homogaybög, så hade jag ju inte ens velat borra en villig heterotjej.

Att han hade steriliserat sig tyder ju iaf för mig på att han faktiskt inte var bög, för vad fan har en bög för glädje av att sterilisera sig? :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Frågan är varför.
Att borra en attackflata, som inte vill, lockar inte ens en gammal bock som mig.
Hade jag varit homogaybög, så hade jag ju inte ens velat borra en villig heterotjej.

Det var ju det som var humorn i det hela, att han inte var så gay som dom trodde utan steriliserade sig för att få maximalt antal försök på sig.

Tjejerna var ju uppenbarligen inte helt främmande för lite stock heller, annars hade dom väl bara köpt en skvätt av honom och inseminerat med kalkonösningspipetten som alla andra flator.

EDIT: För att förtydliga så läste/hörde jag talas om det i något sammanhang, det ska betraktas som ett skämt och inte något som har hänt på riktigt, även om det kan vara så.

Last edited:

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Att jag insåg att jag inte längre stavar rätt på ord som 'kränkt' och 'punkt' utan att tänka efter hårt... hängt för mycket på sh uppenbarligen :hihi

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Fick ett glädjande besked idag om att tumören som dom hittade i tarmen var "godartad" och inte cancer.
Nu är det bara hoppas man får en remiss fort så man får operera ut skiten.

Last edited:
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Ute på ärende o ska parkera bilskrället bland en massa "det här blir nog bra"-parkerade bilar pga snötäckt parkeringsplats..parkering. Får syn på biljettautomaten bakom en våldsamt felparkerad Sabbjefel 95 och trixar mig in på en ledig plats i sann "det här blir nog bra"-anda. Kliver ur bilen och finner att Sabben är borta, i parkeringsautomatens kortinkast (fifty fifty om den sväljer) sitter en p-biljett som hade 40 min kvar så att säga, tackarrr! Ärendet drar ut på tiden, jag kommer tillbaka till skrället 25 min försent utan att ha blivit belönad med någon p-bot :tummenupp

Så om det var du som var vänlig nog att besvära dig med att lägga ut p-biljetten från bilen så tackar jag så hemskt mycket, förstår mycket väl om du inte vill ge dig till känna.. Sabbägare o allt men tack iaf.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept