dMaN24
En sån där utlänning..
Shoppat loss på Ikea idag. 4 paket kaffe, kanelgifflar, köttbullar, knäckebröd och godis.
Bonus att glida runt o se alla yummy mummys.
Bonus att glida runt o se alla yummy mummys.
Var med om en lite annorlunda händelse idag.
Satt på kafé med kompisen när vi ser en 240 backa på en Kia lite lätt.
Plockar registreringsnummer på båda bilarna och kollar upp dem samt ägare.
Kian är avställd sen tre månader och besiktningen gick ut 2010.
Polaren skickade iaf ett sms till Kia ägaren och sa att vi såg en bil backa på dennes.
Personen skickar då tillbaka att han/hon vill ha regg:nr på bilen.
-Självklart kan du få det när du sett till att din bil är besiktigad och skattad för det måste fordon vara om de ska användas i trafik.
Karma sucks
Ja det förklarar ju saken
Då är du en av dom där man vilar ögonen på när man gästar valfi badanläggning med barnen.
Jag har läst någonstans om ett lesbiskt par som anlitade en av sina snygga bögkompisar.
Han lovade att försöka få den ena tjejen gravid efter han hade varit på semester.
När han kom hem från semestern började "arbetet", först med den tilltänkta mamman, sedan med båda för att öka chanserna.
Det funkade inte, men dom gav inte upp, tills tjejerna genom bekanta fick höra att han hade steriliserat sig på "semestern"
Haha, fuck´d for life.
Han fick prova att borra IAF...
Frågan är varför.
Att borra en attackflata, som inte vill, lockar inte ens en gammal bock som mig.
Hade jag varit homogaybög, så hade jag ju inte ens velat borra en villig heterotjej.
Frågan är varför.
Att borra en attackflata, som inte vill, lockar inte ens en gammal bock som mig.
Hade jag varit homogaybög, så hade jag ju inte ens velat borra en villig heterotjej.
Att jag insåg att jag inte längre stavar rätt på ord som 'kränkt' och 'punkt' utan att tänka efter hårt... hängt för mycket på sh uppenbarligen
Fick ett glädjande besked idag om att tumören som dom hittade i tarmen var "godartad" och inte cancer.
Nu är det bara hoppas man får en remiss fort så man får operera ut skiten.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|