Vad fick dig att le idag?

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Förvisso äckligt men skönt:
Lyckades idag spola ut en vaxpropp stor som en atlantångare, något läkaren på VC misslyckats med.
Storleken och konsistensen får mej tro att den byggts upp under flera år.

Man kanske borde skaffa sej ett otoskop med kamera och inspektera sej själv lite oftare...

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Förvisso äckligt men skönt:
Lyckades idag spola ut en vaxpropp stor som en atlantångare, något läkaren på VC misslyckats med.
Storleken och konsistensen får mej tro att den byggts upp under flera år.

Man kanske borde skaffa sej ett otoskop med kamera och inspektera sej själv lite oftare...

Hör du bättre nu?

Farsan, som jobbade på en verkstad (med oljedimmor och allsköns skit i luften) spolade ur en svart jätteblobba också en gång. Han visade stolt upp den sen...:huvet :3freak

Han påstod iaf att han hörde lite bättre efteråt, samt att han inte fick vatten i öronen lika ofta efter spolningen.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Alla som vände sig om och glodde ögonen ur sig när jag kom farande på min lilla hoj i minusgrader, på väg in till jobbet. :D

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Hör du bättre nu?

Farsan, som jobbade på en verkstad (med oljedimmor och allsköns skit i luften) spolade ur en svart jätteblobba också en gång. Han visade stolt upp den sen...:huvet :3freak

Han påstod iaf att han hörde lite bättre efteråt, samt att han inte fick vatten i öronen lika ofta efter spolningen.
Kanske hör lite bättre, men det är nog mest inbillning.
Men att jag inte får vatten i örat lika lätt stämmer!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Chefen kom förbi med en flaska bubbel som tack för att jag gjort ett bra jobb samt att jag tar egna initiativ för jobbets skull. Trevligt med uppskattning:)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Beställningen av Syndicate i går kväll. Frun mutades med en bok från samma webbshop. :kär

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Att någon gjort om en massa rödlysen så röda cirkeln blev ett hjärta istället. Hedervärt initiativ.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Besparar gärna resten av SH upplevelsen av att få upp frukost, lunch och middag igen...
:näsblod
Vi vill se förfan:D Inte för intet som det finns videos på finnklämning och dylikt på tuben:hihi

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
"...Och med det måste vi avsluta denna utbildning lite tidigare då den här lokalen är bokad fr o m 10.."

Teoretisk undervisning om nytt loggnings-system från 07:00 till 10:00.
Slide efter slide efter sliiide...

Och eftersom jag inte litar på att bussar håller tiden, så har jag varit på jobbet sen 05:40.

Jag vill gå och lägga mig och sova nu.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Skruvar ihop säng från ikea. Vanligtvis hade jag fått spel för länge sen, men nu har jag sovit på en soffa i två månader så nu flinar jag som en tok. :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA