Dyker utanför Uddevalla då eller? Gratulerar.
Certifikatet ska jag ta i Götelaborg, blir förhoppningsvis dykning utanför Strömstad sedan om inte annat
Dyker utanför Uddevalla då eller? Gratulerar.
Certifikatet ska jag ta i Götelaborg, blir förhoppningsvis dykning utanför Strömstad sedan om inte annatMina hemtrakter. Hoppas även på att få dyka utomlands någon gång i framtiden då jag är löjligt förtjust i hajar. Fascinerande djur!
Certifikatet ska jag ta i Götelaborg, blir förhoppningsvis dykning utanför Strömstad sedan om inte annatMina hemtrakter. Hoppas även på att få dyka utomlands någon gång i framtiden då jag är löjligt förtjust i hajar. Fascinerande djur!
Hajar är sjukt härliga dyka och snorkla bland. Man känner att man lever så att sägaLycka till
![]()
Le me izt le bezt böyfreind in ce world
Får ni chansen åk till stora barriärrevet utanför australien, yttre barriärrevet är helt fantastiskt att dyka och snorkla i. Finns inga filmer eller bilder i världen som kan ge en rättvis bild av hur de ser ut.
En upplevelse som helt klart ligger p min topp 5 lista!![]()
Le me izt le bezt böyfreind in ce world
De har tydligen en motorbike coaster i Finland. Nu blev jag ju sugen på att testa bara för att se om det känns i närheten av vad en hoj gör, något som åtminstone en av tillverkarna påstår.
Vad avundsjuk jag blev nu... Haha! Jaja. Hoppas det blir av för mig med snart! Vart dök du och med vad för sorts hajar?
Och nu ska du tydligen samla ihop pengar så ni kan åka till Australien.![]()
Thailand. Dök på phi phi och snorklade på koh tao. Hajarna var ca 2 meter på phi phi och ca 1 meter på koh tao. Black tipped reef shark och leopard shark tror jag det var. Snorklingen var lätt bäst. 5 stycken små söta 1 meters hajar runt en på en gång... awesome!
Den 31a maj ska jag laseroperera ögonen, fuck yeah!
Den pupillförstorande vätskan som man fick har dock inte lagt sig ännu.
undaredeluxe
Har ni regn o skit där med? Annars är ju solljus rätt jobbigt efter en kur pupillutvidgande.
Stötte på en väldigt förvirrande bugg i min grafikmotor igår, räknade med att det skulle ta hela dagen idag att fixa det. Som genom ett trollslag fixas det hela genom att ta bort en rad kod efter 5 minuters tänkande, då kan man inte annat än le![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |