Sjukt egentligen, vi som bor här nere åker ner till Tyskland för att handla SVENSK alkohol.
Politik i ett nötskal
Var för övrigt nere i källaren nyss och hämtade tält och ett flak Tre kronor, inhandlat i Tyskland såklart.
Det tar ett litet tag innan man liksom fattar läget. Mig tog det ett halvår eller så innan jag blev "maken" med fru.
Nu har det gått några dagar och detta med att vara fru ger mig en rejäl lyckorus vid tanken
Visst känns det bra?!
Fö får Adrian_vg Junior på filten utanför arbetsrummet mig att le brett. Det pruttas, skrattas och rullas runt för fullt. Nallen Varg fick sig en känga just.
Hehe, vår lilla junior sussar middag nu efter en rejäl ommöblering av hela huset
Och jag har byggt till och om multimediahyllan i vardagsrummet just med tanke på juniors framtida ommöbleringar... 42-tummaren hamnade en dryg meter upp på en byrå och borde vara fredad. Men man vet aldrig.
Den höjden på prydnader, tv och andra ömtåliga föremål var det kört för längesen och plutten är knappt 13 månader
Låt mig få leva i illusionen ett litet tag till...
Jag är iaf glad att den jäkla hyllan äntligen är uppe, alla prylarna riggade, kopplade och nätverkade och allt funkar!
Jag är riiiiik!!!Note: Your Grant Qualification Code ( OFID/SAJ01/OGA2/55 )
This is to inform you that the sum of £756,728 British Pounds Sterling has been awarded to you as Grant Donation/Award from OFID. Contact Mr. Kelvin Green by replying to this notification.
Ett mail med denna texten damp ner i min inkorg:
Jag är riiiiik!!!
Va fan e det med folk?
Haha, klart att du får behålla illusionen, jag är ingen glädjedödare, det blir roligare när man får läsa i "förbannad" tråden
Haha, klart att du får behålla illusionen, jag är ingen glädjedödare, det blir roligare när man får läsa i "förbannad" tråden
1. Ditt namn .....................
2. Ditt mobiltelefonnummer ..............
3. Din Kontakt Adress ......................
4. Yrke / befattning ..................
5. Faxnummer ..........................
Hälsningar,
Dr.Kevin Brun
Mob: +447024057922
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor