Sjukt egentligen, vi som bor här nere åker ner till Tyskland för att handla SVENSK alkohol.
Politik i ett nötskal
Var för övrigt nere i källaren nyss och hämtade tält och ett flak Tre kronor, inhandlat i Tyskland såklart.
Det tar ett litet tag innan man liksom fattar läget. Mig tog det ett halvår eller så innan jag blev "maken" med fru.![]()
Nu har det gått några dagar och detta med att vara fru ger mig en rejäl lyckorus vid tanken![]()
Visst känns det bra?!
Fö får Adrian_vg Junior på filten utanför arbetsrummet mig att le brett. Det pruttas, skrattas och rullas runt för fullt. Nallen Varg fick sig en känga just.![]()
Hehe, vår lilla junior sussar middag nu efter en rejäl ommöblering av hela huset![]()
Och jag har byggt till och om multimediahyllan i vardagsrummet just med tanke på juniors framtida ommöbleringar... 42-tummaren hamnade en dryg meter upp på en byrå och borde vara fredad. Men man vet aldrig.![]()
![]()
Den höjden på prydnader, tv och andra ömtåliga föremål var det kört för längesen och plutten är knappt 13 månader![]()
Låt mig få leva i illusionen ett litet tag till...
Jag är iaf glad att den jäkla hyllan äntligen är uppe, alla prylarna riggade, kopplade och nätverkade och allt funkar!![]()
Jag är riiiiik!!!Note: Your Grant Qualification Code ( OFID/SAJ01/OGA2/55 )
This is to inform you that the sum of £756,728 British Pounds Sterling has been awarded to you as Grant Donation/Award from OFID. Contact Mr. Kelvin Green by replying to this notification.
Ett mail med denna texten damp ner i min inkorg:
Jag är riiiiik!!!
Va fan e det med folk?![]()
Haha, klart att du får behålla illusionen, jag är ingen glädjedödare, det blir roligare när man får läsa i "förbannad" tråden![]()
Haha, klart att du får behålla illusionen, jag är ingen glädjedödare, det blir roligare när man får läsa i "förbannad" tråden![]()
1. Ditt namn .....................
2. Ditt mobiltelefonnummer ..............
3. Din Kontakt Adress ......................
4. Yrke / befattning ..................
5. Faxnummer ..........................
Hälsningar,
Dr.Kevin Brun
Mob: +447024057922
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |