Solen strålar idagi götet iallafall
![]()
![]()
Då ler jag och njuter lite för dig med här då2949021Här regnar det helvet!
Ett klart oväntat SMS från en söt flicka.
-"Jag saknar dig."
![]()
Borrat nyligen kanske?
Tanken på att jag parkerar gratis i HELA uppsala....![]()
har du handikapp-tillstånd eller? ... och förresten så suger fyrishovTanken på att jag parkerar gratis i HELA uppsala....![]()
Det är tydligen (enl andra icke namngivna forum medlemmar) VÄLDIGT dyrt och väldigt SVÅRT att parkera i den här staden.![]()
har du handikapp-tillstånd eller? ... och förresten så suger fyrishov
--
fick för övrigt ett psykoleende inatt på jobbet....
4 ynglingar 16 bast, tänkte köra en "spring-taxi", lurar ut mig på en öde parkering intill ett bostadsområde där dom förmodligen bodde. han fram sitter å snackar skit medan dom andra kliver ur å beger sig iväg från bilen, han fram knäppte av sig bältet samtidigt som han snacka, å öppna dörren, allt för att göra "kusten klar", det blir 290 spänn säger jag för att avsluta snackpåsen....
"jag ska bara ställa mig upp för att få fram plånboken" .... nu är hans polare en bra bit bort. sliter tag i snorungen, ner i sätet igen, kopplar loss mig, öppnar min dörr, så att ja också är redo att kuta ...får ur mig "ger dig 2 val, antingen springer du för ditt liv, om du tror att du slår mit personbästa på 11,90 på 100 meter, eller så ger du mig PENGAR nu, så låter jag dig leva" - snorungen som va pårökt gav mig plånboken å snyfta "ta vad du vill ha" ... sagt å gjort, plockade ur en femhundring, gav han 210 spänn tillbaks.
"vill du ha kvitto?"
....snyft snyft, nej, sen börjar han störtböla, knuffar ur han ur bilen, ger han halva min kexchoklad å kvittot, seså, inte gråta nu, ha en trevlig kväll, hej'råå!!
jag både log å skratta därifrån.. sen kände jag dock at jag tyckte synd om dom, långt ute på värmdö finns inget kul för ungdomar att göra, man kanske har det taskigt ställt hemma osv.
grabbarna behövde motorcykel!
![]()
har du handikapp-tillstånd eller? ... och förresten så suger fyrishov
--
fick för övrigt ett psykoleende inatt på jobbet....
4 ynglingar 16 bast, tänkte köra en "spring-taxi"...
...taskigt ställt hemma osv.
grabbarna behövde motorcykel!
![]()
*text*
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll