Vad fick dig att le idag?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Last edited:

Gabor

Guest
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hoppa

Lugna sig nu, vad är det som säger att den är tekniskt OK ?? Vi kanske helt enkelt ställer in pga tekniska problem, mekmakt kallas det .:) Oj, vad är det här för konstig indikering, ajaj, inte bra...:va :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Trots att det är i princip omöjligt att få besiktningstid just nu så fick jag det med ideligen uppdaterande av bilprovningens hemsida. Fredag kl 10.45 så ska 75an få smaka :hihi

Kommer förmodligen inte gå igenom, men ändå. :gnissla

Gabor

Guest
:confused: Nu fattar jag inget alls :långsökt eller :trögfattad

Trögfattad.:D
Många tror att det är fritt fram å åka bara för att det inte strejkas i cabin, det finns fler yrkesgrupper som vill kunna kissa på arbetstid....:D .
Påtryckningsmedel på en arbetsgivare är många, konsten att hitta fel på en flygande plåttub finner inga gränser när nöden tränger på. Då står flyget stilla när teknikerna är osäkra på om det går att flyga med alla dessa dolda fel på en sådan komplicerad teknisk farkost. :D

ps. det är ALLTID fel på en flygmaskin, mer eller mindre allvarliga....hua...:gnissla

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Många tror att det är fritt fram å åka bara för att det inte strejkas i cabin, det finns fler yrkesgrupper som vill kunna kissa på arbetstid....:D .
Påtryckningsmedel på en arbetsgivare är många, konsten att hitta fel på en flygande plåttub finner inga gränser när nöden tränger på. Då står flyget stilla när teknikerna är osäkra på om det går att flyga med alla dessa dolda fel på en sådan komplicerad teknisk farkost. :D

ps. det är ALLTID fel på en flygmaskin, mer eller mindre allvarliga....hua...:gnissla

Men gullet ni kan kissa mellan den 31a och den 9e hur mycket ni vill...men ni ger fan i att strekja dom två datumen ;)

Gabor

Guest
Men gullet ni kan kissa mellan den 31a och den 9e hur mycket ni vill...men ni ger fan i att strekja dom två datumen ;)

Förhandling å kostnadsfråga , serru. :D Vad är det värt extra för DIG att komma iväg och hem ???:D Jag pmar mitt kontonr, så ska jag se vad jag kan göra , beroende på hur kontoutdraget ser ut före avgångstid...:yoparty

Nu blev jag glad, jag har chansen att göra en människa glad i veckan.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Många tror att det är fritt fram å åka bara för att det inte strejkas i cabin, det finns fler yrkesgrupper som vill kunna kissa på arbetstid....:D

Så välhängd som du är kan du väl lämna ena änden i dushen... Eller iofs.. Då kan ju inte Kia ha den med sig i bilen...

Kia

Guest
Så välhängd som du är kan du väl lämna ena änden i dushen... Eller iofs.. Då kan ju inte Kia ha den med sig i bilen...

Å jag hoppas att diverse medlemar som brukar komma med "gulliga" kommentarer om oss noterar att det inte är vi som tar upp ämnet.... :7peta Anteckna i era små böcker nu att den här gången va det Biturbo som drog upp ämnet... :FU

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Å jag hoppas att diverse medlemar som brukar komma med "gulliga" kommentarer om oss noterar att det inte är vi som tar upp ämnet.... :7peta Anteckna i era små böcker nu att den här gången va det Biturbo som drog upp ämnet... :FU

Fast när han gör det får det mig att le, vilket ju är en bra sak.

Gabor

Guest
Jag önskar jag kunde ha ett eget liv.. Och ett sexliv med :(

Men jag hinner inte! Jag måste hålla koll på om det hänt er något nytt. Hur lyckliga ni är och hur mycket ni sätter på ju!

Vill du något, ta det via PM.

Ja iof det är ju en väldigt fin sak han gör då. :tummenupp

Mycket fin, jag ler varje gång våran M. visar sig med text eller bild. Nu är jag glad och leende, igen.:)

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Biturbo gör mig också glad !:D :D :D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hoppa

HTF strejken är över. Nu kör vi!

Med start onsdag morgon den 30 maj kommer vi åter att flyga enligt tidtabell.

För att stå redo till våra tidiga morgonavgångar kommer vi under dagen flyga ut 17 flygplan från Arlanda till berörda europeiska och svenska destinationer.

Var beredd på att det i morgon kommer vara full aktivitet och många resenärer på flygplatserna.

Vi beklagar djupt de problem de inställda flygningarna orsakat dig. Samtidigt vill vi rikta ett tack för den förståelse, det tålamod och det stöd som våra kunder visat oss den senaste veckan.

Välkommen ombord igen!

SAS Sverige

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...