Vad fick dig att le idag?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
De har alltså använt skivan tills "ena sidan" slitits bort, så kvar är skivans bakre sida samt ventileringsförstärkningarna? Mer eller mindre en halv ventilerad skiva kvar?:va

Antingen slitits ned eller spruckit, har iaf. sätt liknande då folk kort på järnen.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Gödselodören från den nyslagna och nygödslade kornåkern. Vissa odörer bär med sig glädje helt enkelt.

R5+1

Guest
Läste ett svar i förbannad-tråden ang motgångar.
Det är bara att sluta ta dem på allvar.
Tänkte först "Hur då?? Jag är ju skitförkyld! Det är synd om mig för just den här veckan har jag massor med kul att göra som jag inte kommer kunna göra bara för jag är sjuk!! Och på köpet hopar sig allt till att hända helst samma dagar så nu måste jag VÄLJA också!!":4skrika

Sen kom jag på mig själv... Min förkylning är fan ingen motgång, det är ett i-landsproblem! Jag har massor med kul saker i livet, vänner att umgås med, ett bra jobb med kul kollegor, två hojar och råd att använda dom. Och så klagar jag för att det blir "för mycket kul"...???:rolleyes:
Haha! Nu ler jag i stället. :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Kört båt själv för första gången på typ 8 år. Gick fin fint, jefla vackert med soluppgång och spegel vatten, och om tio minuter blir jag upplockad för första dagen på nytt jobb. Fan de börjar ordna sig!

R5+1

Guest
Det här hoppas jag ska hjälpa mig att äntligen få sova lite. :)
Blä.jpg
Hela nätterna sen i fredags går åt till att hosta så jag håller på att kräkas. Spottar ur mig så horribla prylar så fy faan!
Tog Cocillana igår innan jag la mig, men det nästan gav mer hosta än det avhjälpte.
Klev upp runt kl 5 i morse pga ännu en hostattack från helvetet.
Har väl ankrat ett par ggr under dagen, men det slutar alltid med att jag vaknar av att min kropp i kraftiga kramprörelser trycker ur sig mer luft än den tar in. Måste då springa till handfatet eller vasken och genom att i omgångar skölja mun samt stå framåtböjd få slemblobborna att ta vägen till mun så jag kan spotta ut dom.
Men nu sitter jag och ler hoppfullt. :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Vaknade av en hostattack häromdagen också. Verkar som att dom flesta är sjuka just nu.

Krya på dej :krama

R5+1

Guest
Vaknade av en hostattack häromdagen också. Verkar som att dom flesta är sjuka just nu.

Krya på dej :krama

Förmodligen så.
Thx! :)

Btw har drycken inte funkat än. Den va bara äcklig.
Ska skjuta in whiskeyn direkt i armen nästa gång så jag slipper känna smaken.:zpy

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Förmodligen så.

Ska skjuta in whiskeyn direkt i armen nästa gång så jag slipper känna smaken.:zpy

Jag har hört att riktigt varm öl med kryddor ska funka att driva ut småjävlar med.
Själv föredrar jag varm dark oboy spetsad med stråhrum eller minttu.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Förmodligen så.

Till att börja med: Ta en bättre Whiskey. :D
Sen så gör du en Hot Whiskey. Perfekt mot förkylning och du kan få den god..

Så här gör jag mina:
Ta ett glas (eller stor mugg)
Lägg en skiva citron med nejlikor i botten.
En sked socker på den.
Häll i så mycket Whiskey så citronskivan börja flyta.
Fyll på med kokande vatten tills du känner dig nöjd med mängden.
Rör om.

Njut. :D

http://www.drinksmixer.com/drink323.html

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Förmodligen så.

Du kör ju på fel dryck :7peta
Det är ju Jägermeister, Jagatee eller Underberg som är hostmediciner! Lycka till! :fyllisar

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
En kollega bestämde sig för att ge sig in i en simulator som jag hittills varit den enda som vågat ändra i koden för att städa upp lite varningar (några hundra)... Jag har städat allt eftersom att jag jobbat i den och har nog vid det här laget tagit bort 3/4 av varningarna, samt styrt upp koden så den inte ser helt anskrämlig ut.
Hennes kommentar var att det var helt ofattbart fulkodad och hon vågade inte ens ge sig på att förstå strukturen eftersom att det verkade så fullkomligt galet kodat överallt.
:tummenupp:banana:fyllisar

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Läst mattehjälpstråden, inte ett enda "tjefften, gör din egna läxor" vilket hade varit det första svaret om en TS vore en snubbe. :crash

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Idag skulle jag förklara att masten som står på berget ovanför är en slavsändare för tv-kanaler.

På engelska.

Till en nyinflyttad.

Från Nigeria.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Idag skulle jag förklara att masten som står på berget ovanför är en slavsändare för tv-kanaler.

På engelska.

Till en nyinflyttad.

Från Nigeria.

:rofl

Haha - en gång i Prag så jobba några Vietnameser i en kiosk....jag o polaren hade druckit lite bärs där o ville få reda på vart det fanns en toalett.

Vi höll på där med dom "VC VC VC"

Dom :confused::3freak:crash

Vi fattade ju det först dagen efter...ni vet i alla Vietnam krigsfilmer....amerikanrna mot VietCong....VC...snacket:kulspruta

:hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...