Upptäckte du den affischen idag???
Faktiskt, såg den i en av UNFs lokaler Skyller på att jag inte är så gammal
Upptäckte du den affischen idag???
Jag köpte den bättrebegagnad för 2700.. nypris över 10.. Finns dock modeller med ångfunktion för sisådär 6-7..
Kolla efter LG's maskiner....
Man säljer dem väl oftast för att man flyttar ihop med någon, eller för att man ska flytta till nånstans och passar på att köpa nytt när man ändå är i farten... Eller så har frugan bestämt att hon vill ha den senaste.Begagnat is the shit o man inte har min standard tur då e de det the skit. mistänksamfråga varför säljer man en tvättmaskin?
Är lite i hus köpar tankar till våren om de här håller i sig så försöker kolla upp vad allt man inte tänker på kostar.
Faktiskt, såg den i en av UNFs lokaler Skyller på att jag inte är så gammal
..varför säljer man en tvättmaskin?
Man säljer dem väl oftast för att man flyttar ihop med någon, eller för att man ska flytta till nånstans och passar på att köpa nytt när man ändå är i farten... Eller så har frugan bestämt att hon vill ha den senaste.
Behöver inte vara något fel på apparajten i sig.
Gammal ja....den har hängt med i 90 år...
Samma med spisen, en nästintill oanvänd spis med ett nypris på 13000:- köpte jag för 4500:- Då fick jag ta bort skyddsplasten till skenorna i ugnen... Det enda sura där är att jag vet att den såldes framför näsan på mig veckan innan för 3500:- men den köparen hade inte koll på att hans kök inte hade 400v så han sålde den vidare till mig en dryg vecka senare.
(Tänkte köpa tv nån gång och konstaterar att 2000 för en 1 år gammal 42" känns mer lockande än 10k för årets när man tittar ca 1h veckan
Vilket jag sa till hyresvärden när jag ringde i maj och berättade att jag mätt upp spänning mellan spishöljet och kran.
De har inte ens hört av sig än. Väntar väl på att spänningen ska stiga till mer hälsosamma 200V så jag dör nästa gång jag använder den. En död hyresgäst klagar ju inte!
Hoppas det är billigare än grovsnuset.
Nån som vill köpa min spis?
Lätt strömförande med färgsättning enligt senaste mode à 1962.
Sprickorna i emaljen ingår i priset.
Kåm å tjöp!
Kan även tänka mig byte mot helt ny spis som faktiskt funkar.
Vilket jag sa till hyresvärden när jag ringde i maj och berättade att jag mätt upp spänning mellan spishöljet och kran.
De har inte ens hört av sig än. Väntar väl på att spänningen ska stiga till mer hälsosamma 200V så jag dör nästa gång jag använder den. En död hyresgäst klagar ju inte!
Nytt jobb med företagsbil!
Pizzabud?
43 spänn. Hos den lokala leksakshandlaren. Alltså, det är en leksaksbutik på riktigt. Han säljer bortsett från lego nikotin till bra pris om man kommer upp i mängd litetgrann. Vid löning varje månad dyker man in och handlar fyra stockar, snackar litet skit och går sen glad i hågen hem.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|