Vad fick dig att le idag?

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
425918_10151222884195973_1289501878_n.jpg

Fick mig att le, men det mildrar ju inte ångesten över vad för hoj jag ska köpa :tungan Banhoj, enduro, grushoj eller motard? Fan va svårt det här är :näsblod

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Insåg precis efter en titt i arbetsschemat att kommande helg är långledig :banana

Nu är det fan bäst för mej själv att jag är helt frisk tills dess annars ska jag få se på andra bullar :smasha

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hah! En tant på 50 bast var och tittade på lägenheten. Hon var visst pedant, och jag har precis rivit ut allt i alla garderober och lagt i högar här och där i sortering för vad som ska packas/kastas/ges bort. :D
Hon såg lite tveksam ut till mitt ordningssystem.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Hah! En tant på 50 bast var och tittade på lägenheten. Hon var visst pedant, och jag har precis rivit ut allt i alla garderober och lagt i högar här och där i sortering för vad som ska packas/kastas/ges bort. :D
Hon såg lite tveksam ut till mitt ordningssystem.

Du skulle tryckt upp henne mot väggen och med ena armen tryckt mot strupen och väst "Är det nåt fel på organiserat kaos bitch" till henne

:D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Du skulle tryckt upp henne mot väggen och med ena armen tryckt mot strupen och väst "Är det nåt fel på organiserat kaos bitch" till henne

:D

Mitt blotta utseende brukar ha en rätt hyfsad effekt på folk. :D
Hon sneglade lite på hjälmarna och mckläderna i hallen med, lite lagom sådär oroligt. :hihi

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Luftade turbobilen i går efter att ha kört diesel i ett halvår. Lättroad när det spinner även på trean utan kopplingstramp.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Frukost intogs på Statoil i Karlskrona. Solen sken, fåglarna kvittrade och det fanns ingen anledning alls till stress eftersom att hojen var på service så jag skulle oavsett komma in sent till jobbet. Banan/mango/apelsin-yalla som gav mig starka känslor från en barndom för längesen med. Livet var riktigt jävla gott.

Sedan blev det lite snack med meken med, han gillade SXen väldigt mycket, och han tänkte köpa loss min 250 när den väl blir inlöst, laga upp den och ha och köra på. :D Härlig gubbe det där faktiskt...

Hemfärden var skön som fan med, i princip inga fordon ute, solen sken och det var ungefär lika varmt som det varit hela sommaren. Det var först när jag hade ett par mil kvar till Karlskrona som himlen täcktes med moln och temperaturen föll. Och det helt plötsligt var en jävla massa fordon på vägen.

Men att köra 16 mil i solsken på morgonen, få en mysig frukost utomhus i sol och lite fågelkvitter... Det gör att den här dagen blir svårslagen.

i-are-baboon

100kg Fitnessfjolla
Gick med
27 Sep 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -00 (Såld) Triumph Speed Triple -05
när jag satte mig i borriggen efter kafferasten kl 03:00 och insåg att allting fungerade som det skulle och att jag inte haft en enda fastborrning under natten. när jag sedan kom på att jag snart gjort mina nattskift och endast har kvar 2st 12h långa dagskift innan ledigvecka så var det stora leendet ett faktum.. :hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA