Vad fick dig att le idag?

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Efter att ha jobbat 2 veckor...

"-Your stats are excellent. Even above some of the old guys in here. If you are interested i am considering putting you up for some roles with more responsibility? Let me just observe how you're doing for the next few weeks"

:yoparty

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Gulliga ni är, killar! Det får mig att le :) Att ge folk ett gott skratt är bara roligt, jag kan skratta åt mig själv också! Hade varit tråkigt annars ;)

Hittade en gammal bild på mig där jag ser ut som en korsning mellan E.T och en velociraptor. Jag höll på att dö. AND THEN... This pic... Då dog jag.

this is dog.jpg
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Gulliga ni är, killar! Det får mig att le :) Att ge folk ett gott skratt är bara roligt, jag kan skratta åt mig själv också! Hade varit tråkigt annars ;)

Hittade en gammal bild på mig där jag ser ut som en korsning mellan E.T och en velociraptor. Jag höll på att dö. AND THEN... This pic... Då dog jag.

View attachment 371883
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Såeeh du postar alltså från livet efter detta??
Ascoolt! :yoparty

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Såeeh du postar alltså från livet efter detta??
Ascoolt! :yoparty

Just precis. Men jag har ett trick för att återuppliva mig själv. Min kompis sa nämligen en gång att jag sjunger så dåligt att jag väcker de döda bara för att döda dem igen.... Hahaha. Får sjunga liiite bara :crash Detta är iofs inget nytt. Jag är i zombiemode alltid.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Just precis. Men jag har ett trick för att återuppliva mig själv. Min kompis sa nämligen en gång att jag sjunger så dåligt att jag väcker de döda bara för att döda dem igen.... Hahaha. Får sjunga liiite bara :crash Detta är iofs inget nytt. Jag är i zombiemode alltid.

Va, menar du att inte alla respawnar när de dör? Isåfall behöver jag nog tänka över mitt hojåkande.:D

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Efter att ha jobbat 2 veckor...

"-Your stats are excellent. Even above some of the old guys in here. If you are interested i am considering putting you up for some roles with more responsibility? Let me just observe how you're doing for the next few weeks"

:yoparty
Spring så fort du kan, det är första steget mot å bli avdelningens zigenare, ett ständigt springa runt å fixa allt, aldrig en aning om vad du skall göra från ena timmen till den andra.
(jaja, det är lite småkul dom första åren)

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
RasGasen går kanon med riktig bestyckning i, det rykande och fyrtaktande spanska underverket blev ett rytande monster idag, det går på slangen stup i ett i endurospåret...att man inte dog direCkt. :crash

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA