Vad fick dig att le idag?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Ligger en fläskrulle på grillen. Hur kan man inte bli glad av att grilla? För länge sedan nu..
Skar upp en fläskkarré till en stor "lövbit" och fyllde med nån geggamoja bestående av mjukstekt och därefter mixat äpple, lök, vitlök, soja osså lite honung, citron, timjan, ett uns rosmarin och så lite rivet citronskal...
Skall konsumeras med rostade rotsaker och en kantarellsås.
Smakar det skit får jag byta tråd, just nu är jag bara glad för att jag fick grilla, är ju snart två månader sedan sist... :skäms

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Då gissar jag på det läskigaste jag vet. Existensen från Hollywoodfruar som kallar sig Gunilla.

Haha ja, hon är läskig! Jag trodde ju det var ett program om transor när hon dök upp i rutan för ett tag sen! Men okej, då ska jag vara det näst läskigaste då. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
På tal om något helt annat, som också fick mig att le.

En granne knackade på dörren nyss och frågade om jag hade en vinöppnare han kunde få låna. Vinälskaren numero uno som jag är så hade jag givetvis det. Som tack fick jag ett glas av hans vin, vilket sitter fint som tusan, för jag har en oöppnad flaska stående som jag inte får röa i morgon, men som skrikit på mig sedan jag inhandlade den i onsdags!

Bra granne!

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
På tal om något helt annat, som också fick mig att le.

En granne knackade på dörren nyss och frågade om jag hade en vinöppnare han kunde få låna. Vinälskaren numero uno som jag är så hade jag givetvis det. Som tack fick jag ett glas av hans vin, vilket sitter fint som tusan, för jag har en oöppnad flaska stående som jag inte får röa i morgon, men som skrikit på mig sedan jag inhandlade den i onsdags!

Bra granne!

Söt?

trettitusenjävlateckenförattfyllautkvotenlitegrannaochdetverkarsomomjagharnågotvetttigtattskrivamendetharjagjuinteutanskriverenmassaskitsomroarmigomänaldrigsålitet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Söt?

trettitusenjävlateckenförattfyllautkvotenlitegrannaochdetverkarsomomjagharnågotvetttigtattskrivamendetharjagjuinteutanskriverenmassaskitsomroarmigomänaldrigsålitet

Nej, men inte ful heller. Normal. Men väldigt trevlig, artig och belevad! Det gillar jag!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Så löjligt god..
laimrig-repack.png

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...jag hade helt missat att Nicke Anderssons senaste platta var ute på Spotify - Imperial State Electric - Pop War

Gruvligt bra skit. Precis som vanligt med den mannen. :yoparty

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...