Gabor
Guest
Jasså..Liite jobbigt kl. 06.00 på mornarna..![]()
Not.
Jasså..Liite jobbigt kl. 06.00 på mornarna..![]()
Jag får väl ställa uret på 02.00 å testa..Jag lovar, prova att väcka din gubbe (eller vilken gubbe som helst om du inte har en egen) vilken tid som helst på dygnet och fråga "nuppa lite?", det orkar dom alltid...
Jag får väl ställa uret på 02.00 å testa..![]()
När jag körde in på macken vid Roslagsstoppet kom det fram en liten kille med Downs syndrom. Han var väl åtta år eller nåt. Han glodde på hojen med stora glansiga ögon. Hans pappa kom fram och frågade om han kunde ta en bild med grabben på hojen. Självklart, sa jag och hjälpte grabben upp.
Det leendet på läpparna som grabben hade har jag levt på hela dan.![]()
I kväll när jag svängde in på macken stod det en Westfield Super 7 vid ena pumpen, två killar stog och såg bekymmrade ut runt motorn och hade kört av gaswiren, jag tog med mig ena snubben i min bil och åkte och fixade en wire (han hade köpt den förra av mig också), när vi kom tillbaka stod den andra killen och kollade insprutningsmappen med laptopen med en lätt rodnad på kinderna.
Av någon konstig anledning var mappningsprogrammet inställt på 8cylindrar som default, så deras fyrcylindriga motor gick inget vidare....
Han bytte map och den gick som en klocka....
Brytarspetsar och förgasare förstår jag mig på, men när det kommer till att trimma motorer i datorn så är det hokuspokus för mig...
Åkte han omkring med en laptop i bilen jämt alltså?
Vad för motor, från en Pinto ?
Overraskningsex mitt i natten ar..har jag hort
..jag ar ju oskuld
![]()
Jag hoppade fallskärm idag (eller igår, egentligen)! Jag dog inte!
Haha, när jag såg att du hade gjort ett inlägg i den här tråden var jag helt säker på att du hade skrivit något liknande. Vissa personer är inte så lite förutsägbara.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |