Vad fick dig att le idag?

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Hoj
Hamamatsu
... tanken på att det står en ny Super Duke i förrådet och väntar på mig, så fort jag blir klar med kortet. :rofl

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
En kompis har opererat ryggen och får gå med rullator och kryckor i några månader.
Han får starka piller utskrivna. Läkaren frågade om han röker cannabis då det skulle kunna hjälpa mot smärtorna i ryggen :hihi

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tredje träningspasset sen ett långt jävla uppehåll. Höjning av vikterna på två övningar, känner av det lite i ryggen, så nu kanske man har en debiliterande träningsvärk att se fram emot imorgon. :tummenupp:kär
Men känner jag min kropp rätt så blir det ingen träningsvärk. :gråta

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Längtar till jobbet imorgon. Jag har inget liv haha... Alla knasiga kollegor och chefer får mig att le :)

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Vad fick dig att le idag

Log lite åt mitt liv i stort idag.. Luftvärmepumpen pajade i veckan. Med åldersavdraget så skulle jag bli skyldig försäkringsbolaget pengar. Bundit upp min el till ett skitpris, backade sönder bakskärmen på bilen när jag skulle ut ur garaget imorse.. Vilken tur att jag ändrade till halvförsäkring förra veckan.. Nämnde jag att spisjäveln lagt av också? joråsåattee.. slår man på ugnen sticker huvudsäkringen. Skitdåligt ställt och nu snöar det också.. äh, det är väl bara att garva åt skiten. :)
Tjohopp!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Log lite åt mitt liv i stort idag.. Luftvärmepumpen pajade i veckan. Med åldersavdraget så skulle jag bli skyldig försäkringsbolaget pengar. Bundit upp min el till ett skitpris, backade sönder bakskärmen på bilen när jag skulle ut ur garaget imorse.. Vilken tur att jag ändrade till halvförsäkring förra veckan.. Nämnde jag att spisjäveln lagt av också? joråsåattee.. slår man på ugnen sticker huvudsäkringen. Skitdåligt ställt och nu snöar det också.. äh, det är väl bara att garva åt skiten. :)
Tjohopp!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brödrost är underskattad i matlagningssammanhang, släng ut spisjäveln! :tummenupp

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Damen messade från Alperna. Hon drack öl! Hon som sagt tidigare att hon inte tycker om öl, så mycket iaf.

Kanske en spin-off från att ha lärt sig dricka Bowmore?

Fast det är sannolikt inte nåt att le över. Nu får jag ju inte ha min öl och whiskey ifred längre.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Middag med'na på söndag. :kär

Vart ska vi äta? :va

Tranan
Berns
American Table
Rolfs kök