Vad fick dig att le idag?

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En faktura från bilverkstaden. Det blev billigare än först sagt vid samtal med meken efter genomfört jobb. Ibland lyckas man deala litet...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Första "arbetsdagen" på länge!:yoparty Byggjobb. Förvisso svart, ganska provisoriskt och bara småpill efter behov, men ett par timmar här och där ger det och det är skönt att äntligen ha något att göra. De sex timmarna idag förflöt snabbare än motsvarande tid gjort på väldigt länge känns det som... Så tack snälla arbetsgivarn för att du gav mig något att pyssla med :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det fick även mig att le när du berättade. Puttenutt. :) Stackars tjej när hon får träffa oss. Mohahaha.

Och just därför får hon antagligen inte det:crash :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vad fick dig att le idag

Och just därför får hon antagligen inte det:crash :D

Det tror jag att hon får, klarar hon inte av mig så kommer hon ändå inte klara av BE i slutändan. :D

I morse vaknade jag med ett enda stort leende och det sitter fortfarande kvar i ansiktet. Till och med spärrvakten...(Herr Spärrman...hahaha så kul) fick ett stort leende när jag kom farande som ett jehu förbi spärren. Folk tittar konstigt på mig på tåget och tror säkert att jag är helt psycho. :D (tror)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Så jävla typiskt SH. Ja, jag tycker också hoj är roligare, men hade du kört den hade inte du heller suttit och varit uttråkad direkt.

:D

Jag kör ibland fruns 200 hk V40. Den är mest en transport. Mitt vinterpendlarfordon är numera en fyrhjuling på nio hästar. Kul med sladd, men inget jag kommer att byta ut motorcykeln mot på sommaren också. ;-)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA